No one guy likes me !!(reageer please)

Nou ik heb niet echt een probleem ofzo,maar een vriendin wel. Ze wilt haar verhaal hier ook kwijt,maar is te lui om een account aan te maken voor maar 1 verhaal op het forum.
Nou hier komt die.
Voor de duidelijkheid: Mijn vriendin schrijft het dus ik ben niet de gene die het zeg maar mee maakt of voelt.

Het zit zo. Ik heb in 3 jaren 3 jongens leuk gevonden. Naja 2 zelfs meer dan alleen maar leuk.Helaas ben ik door 2 ervan afgewezen. Gewoon kéihard. Ik begon steeds te huilen en bij de derde persoon durfde ik geen eerste stap te zetten.Bang dat hij me ook zou afwijzen. Een meisje zei ook ooit van dat ik gewoon lelijk was enzo. Aan de ene kant geloof ik het wel,want tja anders had ik nu wel op zn minst 1 vriendje gehad. En nu vind ik iemand leuk van 19/20 jaar. Naja op zn hyves staat 18,maar volgens een vriendin van me ( zij is een collega van hem) is hij niet 18 maar 19 of zelfs 20. Ik ben nog maar 14 en soms vind ik het best kut dat ik op mensen val die best …oud zijn.Die jongen woont dus in mijn buurt en ik zie hem vaak op zn werk(supermarkt).Nu weet ik echt niet wat ik moet doen. Volgens een vriendin moet ik toch op hem afstappen en gesprek aanknopen,maar ik durf dát echt niet. Puur uit angst om afgewezen te worden. Wat zou je anders denken? 2 keer afgewezen en de andere jongen tja daar durfde je ook al niks mee te doen. Nu durf ik het dus weer niet. Ik weet totaaaaal niet wat ik moet doen. Hem vergeten zoals de jongen ervoor of proberen wat te doen? Mijn ene hersen helft zegt; niet doen. je word toch weer afgewezen. Bespaar je de moeiten.
De andere helft zegt weer van; doen. Je weet maar nooit.
Toch denk ik dat ik het beter niet kan doen,want hij is al 19/20 en wat moet hij dan met een 14(bijna 15)-jarige :frowning: ??
Ik zit er echt mee. Je kan wel zeggen; je bent pas 14 ,maar ik voel me dus niet echt 14 jarig. Ik zou het niet erg vinden als een jongen me leuk vond…dan zou ik niet klagen,maar niemand vind me leuk…Tenminste zo voelt het wel.
Wat zou jij doen in mijn plaats?

Nou ze wilt dus advies. Ik heb dr verteld om het toch te proberen,maar ze weet het niet. Misschien kunnen jullie betere advies geven??

Oke als je ‘koel’ wilt doen met je Engels doe het dan goed.

ik denk niet echt dat een 19/20 jarige iets met een meisje van 14 wilt ook al voel je je niet 14 :’) maar je kan het proberen. ja heel cliche maar je komt echt vanzelf een jongen tegen en je bent pas 14 ? dusss het is helemaal niet raar ofzo ?

Ze kent die jongen helemaal niet! dan kun je toch niet zeggen dat je hem leuk vind?!.

Mijn advies: ga met hem praten, niet meteen zeggen dat je hem ‘’ leuk ‘’ vind want dat is dan nergens op gebaseerd dan zijn uiterlijk en daar zou ik als ik die jongen was of een jongen dat bij mij deed niet echt van onder de indruk zijn. DAARNA zie je of hij echt leuk is of niet.

ach ja…ik vind het ook wel vreemd,maar goed. Wie luistert er nou naar mij XD?

De titel is echt helemaal fout…

dacht ik ook …

Hee,
Ik ben 17 en heb precies hetzelfde. Ben ook 2x afgewezen en vind telkens jongens leuk maar ben ook gwn te bang om afgewezen te worden…

Hier heb je niks aan, maarja je bent dus niet de enige!!
Ik denk dat je het gwn moet proberen, maarja ik zou dat zelf ook moeten doen natuurlijk :stuck_out_tongue: haha

Succes! xxx

Uhm, op je veertiende is het NORMAAL dat je nog geen vriendje hebt gehad.

Meid je bent 14… Ik had mijn eerste vriendje pas toen ik 16 was.
En hoe harder je wilt hoe minder snel je een jongen vind…
Serieus jongens hebben er een antenne voor als je “wanhopig” op zoek bent… en daar zijn ze bang voor ofzo :stuck_out_tongue:
Anyway… ik denk niet dat een jongen van 19/20 snel op een meisje van 14 dan zal vallen. Ben zelf ook 20… en sorry… maar ik denk niet dat iemand van 14 voor mij veel interresants te melden heeft. Je zit toch in een heel andere fase van je leven…
Dus geniet gewoon van t leven… en op een gegeven moment kom je wel een leuke jongen tegen…

1. leer fatsoenlijk engels voordat je de topictitel in het engels zet. Want dit is echt een gigantische grammaticale fout.
  2. Je kent die jongen niet eens, dus hoe kun je hem dan al leuk vinden? ik dacht dat je mensen daar eerst voor moest leren kennen?
  3. Iedereen wordt wel eens afgewezen, that’s life. Je kunt niet altijd geluk hebben in de liefde.
  4. Dat mens dat zei dat je lelijk was heeft echt issues. En moet eens respect leren tegenover anderen.
  5. Niet geschoten is altijd mis, but don’t get your hopes up. Hij is 19/20 en jij 14.
  6. Ben ik de enige die dit best wel oppervlakkig vindt?

Amen

wat boeit het nou dat die topictitel vekeerd is getypt -.-

nou mijn advies: Je bent 14, ik ook, dus je hebt nog alle tijd. Laat die jongen gewoon zitten, hij is ook best wel ouder dus.

zet de titel gewoon in het nederlands neer >< jeez

uhm… tja, ik zou zeggen, zet die jongen uit je hoofd, hij is al minstens 18 >< beetje te oud voor een 14 jarige…
en god, vind je het gek dat je geen vriend hebt gehad? je bent 14!! je hebt toch helemaal geen vriendje nodig joh…
ik ben 18 en kan ook niet echt zeggen dat ik een vriend heb gehad… afgezien van 2 jongens, wat ook niet langer duurde dan 3 weken…

Hahaha, inderdaad. :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik denk dat hij spontaan voor je valt als je engels gaat praten!

Mja je bent 14 hé, je hebt nog een heel leven voor je. Ik heb ook hele wrede afwijzingen meegemaakt, maar je moet gewoon blijven denken; niet élke jongen is zo! (hoe onwerkelijk het ook lijkt) Enneh ja als jij je er goed bij voelt een stap te zetten mét de kans dat je weer gekwetst word, moet je het doen. Zoniet, hou je dan maar effe gedeist, geniet van je leventje, maak lol met je vriendinnies, doe je best op school en als je dan wat ouder bent komt er een jongen op je pad die ook helemaal voor jou gaat.
Hoop ik tenminste.