No matter what i do, i always forget to forget him.

thanks voor de reacties.
x

Het is wel een beetje dom van je dat je dat toelaat, maargoed als je echt iets met hem wil dan moet je het mischien gewoon tegen hem zeggen of het hem laten merken dat je hem leuk vind. Eerlijk gezegd begrijp ik niet echt dat je hem leuk kan vinden als hij de hele tijd met andere meiden van alles doet maar dat is je eigen keus

Ja je hebt ook gelijk, en daarom had ik achteraf ook zoooo’n spijt.
het ging gewoon te snel, voordat ik het me realizeerde was ie al bezig zegmaar.
maar het rare is, dat ik niks met hem wil omdat ie niet te vertrouwen is.
en hij heeft een vriendin.
maarja, moeilijk moeilijk.

up?

Wilde je het wel? En hoe kan dat dat hij al bezig is voordat jij het je realizeerde? Ik zou hem gewoon vergeten er lopen zoveel andere leukere en betrouwbare jongens rond die echt wat om je geven, want hij is jou niet waard. Hoe hij met meiden omgaat is respectloos en asociaal

Nou kijk, ik dacht past na een paar minuten van : KUT wat ben ik aan het doen? wil ik dit wel? ik durfte eerlijk gezegt ook niet zo goed nee te zeggen.
alleen het is zo moeilijk om hem te vergeten!
want ondertussen geeft hij me wel die aandacht van kusjes geven, in me kont knijpen als ik langs loop etc. en dat maakt het zo moeilijk!
en dat terwijl hij ook nog gewoon een vriendin heeft ook.

Ik snap dat je die aandacht leuk vind maar je kunt die aandacht ook bij andere jongens zoeken, hij maakt gebruik van ieder meisje die zch laat gebruiken voor zijn acties, dus zeg hem dat jij er niet van gediend bent en dat hij eens aan zijn vriendin moet denken. Je krijgt toch liever aandacht van iemand de alleen oog heeft voor jou en alleen jou aandacht geeft en iemand die jou speciaal vind inplaatsvan zon sukkel?

Eens met Drama_Queenn.
Hoe dan ook, dit wordt nooit een goede relatie. Omdat jij weet hoe hij nu met zijn vriendin omgaat. Dus of je gaat door zoals je nu bezig bent (dus gewoon verder zoenen / vingeren / wat jullie willen), maar dan krijg je waarschijnlijk een schuldgevoel etc. Of je vergeet hem, en zorgt dat je een andere leukere jongen vind mét respect voor je.

ik ben het idd ook eens met Drama_Queenn en MardyBum,
ookal weet ik hoe moeilijk het is om hem te vergeten!
Ik zou hem, zoveeel mogelijk uit je leven verbannen, al zal dat lastig gaan aangezien die bij je in de klas zit, en tijd heelt alle wonden!

ohja.
klinkt dom.

Als die op zijn vriendin vreemdgaat met jou, dan zal die ook op jou vreemdgaan.

Forget him en zoek een leukere gozer.

Wedden dat je niet verliefd bent? Het is waarschijnlijk zo’n kerel met een onweerstaanbare uitstraling. Ik ken dat. Ik heb ook een keer een lullige actie uitgevoerd met een jongen met een onweerstaanbare uitstraling, terwijl een vriendin van me hem leuk vond. En ik maar denken dat ik die jongen leuk vond. Na goed nagedacht te hebben weet ik dus dat ik hem niet leuk vond, want ik kende die jongen niet eens.
Jij bent denk ik meer verliefd op z’n acties dan op z’n karakter, en dan moet je toch eens na gaan denken of dit wel de juiste jongen is.
Overigens zei iemand laatst tegen me: ‘Dingen komen altijd uit’, dus ik hoop wel dat 'ie z’n mond houdt tegen iedereen over wat jullie gedaan hebben. En ik zou het niet meer doen. Als het uit is met z’n vriendin kun je ‘m misschien als scharrel nemen, maar voor nu zou ik even oppassen :’).
Anyway, ik zou hem gewoon vergeten, hoe moeilijk dat ook is. Echt verliefd kun je toch niet zijn op een jongen met zo’n karakter.

aaawh jullie teksten helpen echt goed! om hem te vergetn bedoel ik.
ik begin steeds meer in te zien dat hij gewoon een Loser is die me gebruikt.
echt bedankt.
maar hoe moet ik hem vergeten?
ik zit bij hem in de klas…
en hij blijft die aandacht geven…
en dan ist zo moeilijk (a)

We helpen graag (ik spreek voor mezelf XD) :].
Als hij weer die aandacht geeft, kun je hem gewoon vertellen dat ie op moet houden ivm dat ie een vriendin heeft. Of je geeft hem gewoon geen aandacht terug, en negeert ‘m eigenlijk gewoon. Ik snap ook dat dat moeilijk is, maar meer kun je niet doen ben ik bang :’). Of hem eens apart nemen en een gesprek beginnen, maar of je daar nou zo’n zin in hebt…

Ik help je ook graag hoor xD
Inderdaad, wat Pummel zegt. Als hij aandacht aan jou wil geven, gewoon niet op reageren, of hem eraan herinneren dat hij een vriendin heeft. Ik denk dat hij na een tijdje wel doorheeft dat je hem niet meer moet dan.

Idd @ de dames boven me.

Zeg gewoon iets pittigs: Huh? Wat? Val je vriendin lastig of een van de andere meiden hier. Bij mij heb je niks te zoeken.

Gewoon zorgen dat de boodschap overkomt.

Maar dat vind ik zo moeilijk omdat ik hem gewoon ehm? ik heb een zwak voor hem snapje?. Ik ga gewoon beginnen met zelf geen Aandacht te zoeken, en als hij dat wel doet dan reageer ik er gewoon niet op.

laat hem gewoon, zó zielig:s
ik had ook drie van die jongens in de klas,maar ik was dr niet van gediend, en doordat eentje steeds door bleef gaan bij iedereen heb ik een keer (oke twee keer) flink uitgehaald met mn been (nog hard ook, en ja 1 x tegen zn kaak en de andere keer in zn kruis)
niet dat jij dat zou moeten doen hoor, maar je moet gewoon nee zeggen of ermee kappen.
hij is knap en hij doet zo, dus hij is onweerstaanbaar. maar eigenlijk issie meer onuitstaanbaar, omdat ie niet te vertrouwen is…sterkte!

het is eigenlijk ook best wel uit de hand gelopen en dan ook vooral dat ie nog een vriendin heeft. Maar niet alleen jij hoeft je schuldig te voelen over alles. Hij moet zich nog het meest schuldig voelen, omdat hij een vriendin heeft en nog al die meiden aandacht geeft op de verkeerde manier.
probeer zoveel mogelijk uit zijn buurt te blijven, en als hij weer in je kont knijpt, probeer het dan te negeren. op een moment wordt het voor hem niet leuk meer, waarschijnlijk?
en als hij je weer probeert te zoenen, kan je hem misschien wegduwen, of gewoon iets zeggen dat je écht meent.
succes :].