no heat hairstyles

Topic voor haarstylen waar je geen hitte van je stijltang/krultang voor nodig hebt!
Iedereen kan hier zijn tips en ideeën over kapsels zonder hitte delen.

- Als iemand een leuke no heat hairstyle heeft, willen jullie hem dan duidelijk beschrijven? Dan kopieer ik je hairstyle en zet ik hem in de beginpost met je naam erbij!

Wat je nodig hebt;
-speldjes
-haarolie (optioneel)

Als ik deze krullen bij mezelf maak doe ik vaak wat haarolie in mn haar omdat ik de krullen dan wat mooier vind zitten, deze optie hoeft niet perse. Je pakt als eerst een plukje haar, hoe dikker hoe groter de krul. Dan leg je twee vingers bij het begin van de pluk haar, met je vingertoppen naar beneden wijzend. Je draait dan de pluk haar om je vingers heen. Je pakt vervolgens het plukje haar en legt het plat op je hoofd neer en maakt het vast met een haarspeldje! Dit doe je in de avond, daarna slaap je met de speldjes in en de volgende ochtend haal je ze eruit. Werkt in droog en nat haar!

Hoop dat jullie er wat aan hebben!

leuk forum! een schuine visgraatvlecht vind ik ook altijd erg leuk ! & krullen met een haarbandje werkt ook goed. Je kamt al je haar naar beneden & plaatst over je haar een hoofdbandje. Pak dan de voorste pluk en draai het om het hoofdbandje heen, pak dan weer diezelfde pluk + wat extra haar & draai dat weer om het hoofdbandje heen. Ga zo door totdat je aan de achterkant van je hoofd komt, begin daarna aan de andere kant.

x

Algemeen kapsel-topic

Ik vond het wel leuk om dit topic ook te beginnen, aangezien deze alleen voor no heat hairstyles is.

Schuine visgraat draag ik zelf ook heel vaak! Krullen met een hoofdbandje werkt idd ook goed, je moet wel zorgen dat het hoofdbandje niet te straks zit anders slaapt t niet fijn.

jaaklopt! bedankt voor de tip trouwens!

x

Graag gedaan!

Nog meer mensen met no heat hairstyles? Alle tips zijn welkom!

Het lijkt mij niet handig als alles wat met haar te maken heeft in het grote kapsel topic staat. Ik vind het bovendien zelf lang zoeken naar wat je nodig hebt als alles in 1 topic staat.

Ik vind het persoonlijk wel handig dat hiervoor een aparte topic is aangemaakt, zoala hierboven is gereageerd dat het misschien niet gaat werken als je alles apart doet, maar alles samen werkt ook niet. Ik snap de kritiek niet zo.

Nog een manier om je haar te krullen zonder hitte! Deze manier is voor wat grotere krullen. Je hebt wel papillotten nodig. Papilloten zorgen meestal voor een wat smallere krul, wat ik zelf minder mooi vind, bij deze manier is dat niet zo.

Wat je nodig hebt;

• haarelastiekjes
  • papillotten
  • haarolie (optioneel)

Ook bij deze manier doe ik zelf altijd eerst wat haarolie in mn haar. Je pakt eerst een wat dikkere pluk haar. Die draai je rond zodat hij een soort van ingedraait zit. Dan houd je je papillot bij het begin van je haar. De papillot wijst dan naar beneden. De ingedraaide pluk draai je er dan omheen. Je begint bovenaan en draat je haar er dan omheen. Aan het einde doe je een elastiekje. Ook hier ga je mee slapen en de volgende ochtend zul je mooie grote krullen hebben!

xxx

Daarom bestaat er iets als een zoekfunctie.

Leuk topic! Ga het zeker volgen

Ah leuk, dankjewel! xx

ik zou nog even wat No-Heat hairstyles opzoeken

Ik douche altijd s avonds, en dan daarna als mijn haar bijna droog is, maar nog niet helemaal, dan vertel ik het in 2 strengen en die draai ik zeg maar in waardoor je een dikke staart rol krijgt en deze staartrol zet ik vast op mijn hoofd met klipjes (2 staartrollen heb je dan dus, eentje van rechts naar links en eentje van links naar rechts) en hier slaap ik mee (voel je niet want het zit boven op je hoofd). Het laatste beetje vochtigheid droogt s nachts en je hebt mooie slag achtige krullen. :slightly_smiling_face:

oeh die ga ik proberen straks! thanks xx

Heb je erg dik haar, of normaal? Ik rol zelf mn haar ook wel eens op zoon soort manier in, alleen ik heb best dun haar dus dan dan krijg je een niet zo dikke rol en van die dunne krulletjes haha

dun tot normaal! Denk dat als ik dik haar had dat het op deze manier nooit helemaal droog zou wordne s nachts!

Krijg je dan niet van die hele kleine krulletjes? Ik ben idd ook wel blij dat ik niet super dik haar heb haha. Nu droogt het vrij snel als ik papilotten enzo in heb!

Nadat ik 's avonds heb gedoucht maak ik altijd een knot / donutknot en ga dan slapen, en dan zitten er de volgende dag krullen in!, en dan als het 's ochtends nog nat is fohn ik het nog, maar dat hoeft vaak niet :slightly_smiling_face: