No Doubt is back !!! qwrfwtggwgerwgg

Yaaaay, ze hebben weer een nieuwe song uitgebracht !!!

No Doubt - Settle Down.

kijk-oordeel-reageer =D

Ja agree, maar toch heel blij dat ze terug zijn :wink: !

Zijn allang over hun top heen. Stoppen met die handel.

Excusez moi… het is nooit te laat voor nog een hoogtepunt.

Mijn eerste cd was van No Doubt, 42 gulden joh! :slightly_smiling_face:
Het liedje is wel leuk maar niet wauw. Ik denk dat ik het nog een paar keer moet luisteren …

dubbelpost

Ik denk dat de meerderheid van de meiden hier niet eens weet wie dat waren.

omg ik hield van no doubt. vond gwen alleen al zo geweldig. zij was het echt helemaal toen gaga er nog niet was :")

Ben echt blij dat ze weer terug zijn!

haha dat is echt een trieste gedachte @HPfangirl
ik hoop dat Gwen stefani de meerderheid hier nog wel iets zegt ik vond haar echt zo stoer toen :stuck_out_tongue:
En die vrouw ziet er niks ouder uit :open_mouth:

maar YEAY NO DOUBT ik vond hun echt supergaaf :grinning:
Vind dit nummer wel anders (goh logisch) maar wel heel leuk :slightly_smiling_face: ben benieuwd naar de rest van hun toekomstige album.
even linkje naar het nummer : http://www.youtube.com/watch?v=Pb_zZ3xItPI

Moet wel zeggen dat dit echt een goede comeback is. Wat Madonna doet kan echt niet meer.

Precies!

Ja, he?! echt ze is volgensmij iets in de 60 en met die dnaspasjes! bah! Ik vind Britney Spears nu ook niet zo geweldig als vroeger… Toen was ze beter met haar Baby one more time! haha

Yeaaaaah

Wat zeg je me nou? Natuurlijk wel! Mijn zusje van 14 kent No Doubt ook gewoon. Jonger dan dat is twijfelgeval, maar er zijn hier vast genoeg meiden die ze wel kennen.

Ik vind hun ook totaal niks veranderd haha en ze zitten al in de 40 !! 0__0
ik vind het nr wel leuk toen ik het voor het eerst hoorde :grinning: het is vrolijk origineel enz.

gááf! echt een leuk nummer!
ik vond gwen stefani ook echt heeelemaal geweldig, haha.

Ik vond het liedje niet zo heel leuk, maar nu ik het een paar keer geluisterd heb vind ik het al beter. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de rest!!

haha ik vond i’m just a girl altijd heel leuk (:

Ik vond ze altijd wel leuk :slightly_smiling_face: