NL JOngen met MArokaanse meisje!

GAAT DAT WEL?? :S

KOM OP GEEF JULLIE MENING.
GELIEVE NIET VAN DIE DOMME REACTIES!
het is namelijk alleen maar een stelling om te gaan discusieren!

Waarom zou dat niet kunnen?

En je capslock zit vast.

boeiend!
als ze nou verliefd zijn
dôh

Dat gaat toch prima? >.< En wat bedoel je met Marokkaan? Volgens zou moslima beter passen…

kan toch best…
je kan als nederlands meisje [naar mijn mening] ook prima met een marokkaanse jongen gaan, dus waarom niet andersom?
is natuurlijk niet handig als dat meisje streng in de islam geloofd, dan krijgt ze namelijk problemen als haar ouders er achter komen dat ze überhaupt een vriendje heeft.

Waarom zou dat niet kunnen? Als ze verliefd op elkaar zijn is het toch goed?
Iedereen mag zelf een ‘‘partner’’ uitkiezen, wat maakt dat nou uit dat je een andere afkomst hebt?

ben heel blij dat jullie gereageerd hebben, echt lief:D
meer mensen met hun eigen mening.
vind mensen hun mening erg belangrijk

THANX MEIDEN.

maakt niet uit:P ahahaha

ja tuurlijk:P
is dat raar ofzo ?
want er gaat toch ook niet gediscuseerd worden of raar gevonden dat een een donker persoon met en blanke gaat ofzo?

ik vind dat het moet kunnen, 't gaat er toch om op wie 't meisje valt? of dat nou een turk, marrokaan, nederlander of japanner zou zijn, 't zou niks uit te horen maken.

Ik vind het zeker kunnen, andersom gaat het ook gewoon dus waarom zo niet :grinning:

Marokkaan betekend nog niet meteen moslima. Hoewel de meesten dat natuurlijk wel zijn.

kan makkelijk

meid, hier staat nergens dat ik het raar vind ofzo, ik vroeg alleen om meiden hun meningen hoor.
jewel er kan namelijk gediscuseerd worden, want iedereen heeft zijn eigen mening, vandaar deze topic.
bedankt voor het reageren:p

ja dat is wel waar:D

Ervaring ? =) Ik vind t doodnormaal, Vind t eerder raar, als t raar word gevonden, mr goed x’D

Ik ben half turks en had een portugees vriend, ging ook prima :wink:

Kan zeker wel. Als de ouders streng gelovig zijn kan t nog wel problemen opleven, maar ik zie verder geen probleem. Een marokkaanse jongen met nederlands meisje gaat ook samen.

T zijn allebei mensen, kijk als je zegt van ‘Een jongen en een schaap gaat dat wel?’ dan denk ik van nee dat gaat niet maar als t allebei mensen zijn die van elkaar houden en elkaars culturen respecteren is het geen probleem neem ik aan.

Het kan wel, maar misschien is het moeilijk vanwege het cultuurverschil