Niveau Universiteit

Hi Meiden,

Ik ben dit jaar gestopt met mijn studie journalistiek.
Nu ben ik hard aan het nadenken over een nieuwe studie, op het moment ben ik erg geïnteresseerd in de studie Taalwetenschap. Dit is alleen wel een universitaire studie. Ik ben iemand die van het MBO komt (Heb op de middelbare school niet erg mijn best gedaan) deze MBO opleiding heb ik in anderhalf jaar afgerond terwijl 4 jaar gebruikelijk is. In iedergeval dus naar het HBO gegaan en Mijn P behaald en nu in twijfel over een universitaire studie. Wat mijn twijfel is; of ik het niveau wel aan kan. Ik ben namelijk op school erg goed in projecten en de universiteit is natuurlijk erg veel theorie. Wat denken jullie hiervan?

Ik zou er met je ouders en leraren over praten en vragen aan hun of zij denken dat je het kunt.

Ik las Nivea universiteit :’).
Ik weet het alleen niet, sorry.

Als taalwetenschap een studie is die je echt leuk vindt en je er echt voor wil gaan, moet het lukken!
Ik heb taalwetenschap op de open dag bezocht en het viel me op dat er mensen zaten die echt passie voor het vakgebied hadden. En ze zeiden ook dat als je gedreven bent, maar ergens moeite mee hebt, ze alle zeilen zullen bijzetten om je te helpen.
Succes met je keuze dan maar.