niveau lager

ik heb even anoniem account aangemaakt omdat ik dat persoonlijk even beter vind
mijn moeder ging vandaag met mijn mentor praten en aangezien het niet al te best is met mijn cijfers moet ik een niveau lager opzich heb ik daar geen probleem mee alleen mijn probleem er mee is is dat ik naar een nieuwe klas moet en ik ben net mijn eigen klas gewend moet ik waarschijnlijk weer naar een andere klas en dat zie ik niet zo zitten ook met gym moet je met een andere klas gaan gymen en dat wil ik liever niet ik ben ook de enige uit mijn klas of van mijn vriendinnen die een niveau lager gaat doen en ik zie ze nog wel dat is het niet maar ik heb gewoon angst om naar een nieuwe klas te gaan en met gym enzo en mijn probleem is dus eigenlijk heeft iemand tips om van die angst om naar een nieuwe klas te gaan ook al wil ik liever in mijn eigen klas blijven… en nee ik stel me niet aan als je dat soms denkt alvast bedankt voor het lezen n.n

zelfde probleem als bericht eronder

. ik klikte per ongeluk op citeren

Wow.
Ooit van leestekens gehoord?

Je maakt vanzelf wel vrienden, tenzij je een monster bent.

ik ben geen monster :’] up!

gewoon nu alvast een beetje met mensen uit die klas praten zodat je een beetje met ze vertrouwt raakt. Dan is het strakjes een stuk makkelijker als je al iemand kent.

@xxmarianne ik weet nog niet in welke klas ik kom te zitten want het zijn meerdere klassen

Dan komt het allemaal wel goed. Gewoon aardig zijn tegen iedereen, dan doen ze vast wel aardig terug.

1. Gebruik leestekens
  2. Wat wil je dan? Je kan moeilijk in dezelfde klas blijven, je zult wel naar een andere klas moeten!

Ik ben vorig jaar ook een niveau lager gegaan, maar ik heb het dit jaar heel erg naar mijn zin gehad! Ik kwam ook in een nieuwe klas die al een jaar bij elkaar zat, maar je went snel genoeg! Dus als het dan beter zou gaan, gewoon doen! (En je krijgt het dan waarschijnlijk iets makkelijker, ik heb dit hele jaar eigenlijk met 2 vingers in mijn neus gedaan, nouja, nog even wachten op uitslag van examens dan)

-

Ik had dit jaar ook in eens allemaal clusters, maar je leert echt snel genoeg wel mensen kennen hoor :slightly_smiling_face: