Nivea YoungFace Tonic << Werkt die goed tegen puistjes??

Heyy!!! :grinning:

Ik vroeg me af of jullie Nivea YoungFace Tonic gebruiken en of het helpt tegen puistjes en mee-eters.
En of het jullie bevalt :astonished:
(Want ik zoek namelijk een goeie tonic) :anguished:?

XxX…!!! :couplekiss_man_woman:

Up!!!

Nee,werkt helemaal niet
Clearsil werkt bij mij wel goed! (die tonic dan)

Jaaaaahhoooorrr, voor nix 5.50 besteed… :S
Ik heb het net net gekocht!! :rage: XD

Bij mij werkt hij net wel heel goed, maar alleen in combinatie met de Nivea Visage Young Wash Off gel.

Verschilt dat niet per huid btw?

1. je kan hem ruilen
  2. misschien werkt het bij jou wel?? :wink:

Owh… Ik heb alleen die tonic gekocht…
Dan ga ik die washgel ook halen voor de zekerheid :stuck_out_tongue:

bedoel je trouwens die ‘Stay Clear’ tonic?
ik heb die. Ik gebruik hem eigenlijk nooit :’)
moet ik toch maar eens gaan doen

Jah!!! Die!!! :astonished:

Ik had pas de hele lijn gewonnen!
en nix werkte behalve de Deep cleaner die is zo goed!:smiley:
en die scrub ook

Ja die Clean Deeper is echt fijn. Helaas is die nu op bij mij…

ik vind dat ze wel helpen,
maar dat is echt heel slecht voor je huid (op lange termijn), en clerasil is nog slechter.
maar het werkt wel :wink:

deep cleaner is tog die scrub?? :anguished:?

Ik heb deze ook en in combinatie met de nachtcreme voor 's avonds werkt het heel goed!

Ik heb deze ook en in combinatie met de nachtcreme voor 's avonds werkt het heel goed!

Hema werkt alleen maar bij mij. En het werkt echt goed. Je hebt van de Hema een blauw ding waarop staat verfrissende tonic. En dat werkt dus ook tegen puistjes. En nog een voordeel: Het is goedkoop vergeleken met de andere merken zoals Nivea &tc.

ik heb die tonic. hij werkt wel, maar niet echt tegen puistjes bij mij. meer om ‘vuil’ weg te halen enzo.

Bij mij ook maar als je het langdurig gebruikt kan je allenmaal rode vlekken & littekentjes krijgen, en als je al littekentjes op je gezicht hebt sterkt het ze aan (ze worden duidelijker). Ik gebruik het niet meer nadat ik zo’n rood vlekje heb gekregen.

Ik heb een erg vette huid en heb daarom echt ALTIJD heel veel pukkels op me voorhoofd :expressionless:
Heb verder nooit puistjes en het ook niveau tonic. Ik vind het wel goed werken tegen puistjes. Krijg ze nooit meer :grinning:

het werkt bij mij totaal niet, krijg er alleen maar meer puistjes van, bij mij werkt garnier wel goed, clean detox, de facefash+tonic(andere lijn),
ga binnekort de dagcreme ervan kopen