Nivea Summer Beauty

Summer Beauty zorgt voor een geleidelijke teint. Je moet elke dag de lotion opsmeren en dan zie je na een paar dagen verschil. Maar eigenlijk wil ik zo snel mogelijk bruin worden. Zou ik dan ook gewoon het op me kunnen smeren, het laten intrekken en dan weer een laag kunnen smeren? Zou je dan gewoon hetzelfde effect krijgen als 2 dagen gebruiken?

Ik denk dat t net de bedoeling van t product is om geleidelijk bruin te worden ‘sunkissed’ zoals dat noemt en niet opeens knal zonnebank bruin op school ofzo te verschijnen. Twee lagen achter elkaar zou ik echt niet doen, dan krijg je wss dat je ongelijk gesmeerd hebt met vlekken als resultaat…

Nee kzou het ook niet doen… Tis er gewoon niet voor gemaakt om op die manier te gebruiken!

Als je echt van de ene moment op de andere bruin wil zien zou ik échte bruiningscrème gebruiken.

nee gewoon elke dag 1 laagje, btw ik zou zowieso dat spul niet kopen, ik heb het ook en de kleur is echt zonnebank bruin! behoorlijk nep, en al die cremes vlekken!

ik heb het toevallig vandaag voor het eerst geprobeerd, ik had het in de middag op mijn gezicht en hals gesmeerd, mijn gezicht is lichter dan derest van mijn lichaam
toen ik savonds in de spiegel keek, verbaasde het me dat ik al zo snel een tintje kreeg! ik gebruik het in de ochtend en in de avond, na 3 dagen zal ik het om de dag gebruiken.

Ik had het ook, wil het zeker weer ! Het werkt echt ontzettend goed en je krijgt snel een teint, maar niet neppig ofzo.