Nivea protect en bronze zonnebrandcreme

Heyyy,

ik heb al veel gehoord over de nivea protect en bronze zonnebrandcreme, daar zou je bruiner van worden dan dat je normaal wordt. ik heb een lichte tot normale huid (niet heel wit maar ben ook niet echt bruin zegmaar…) dus ik vind olie een beetje riskant om mee in de zon te gaan, omdat daar vaak een lage factor in zit. Mijn vraag aan de meiden die het gebruiken of ooit hebben getest: wordt je hier echt bruin van? en hoe bevalt de zonnebrandcreme verder? want je hebt gezichtscreme, een gewone zonnebrandcreme en je hebt er eentje in een spuitflacon. Welke raden jullie aan als het een fijne zonnebrandcreme is?

Xxx

Hi ik heb deze zonnebrandcreme factor 50 met bronze gewoon normale fles die je op kan sprayen. Ik ken precies je probleem zelf ben ik heel wit en wordt meestal nauwelijks bruin maar nu ik deze zonnebrand ben gaan gebruiken wordt ik echt sneller bruin. Het is niet zo dat als je het opsmeert je meteen bruin bent ofsoow maar je wordt er zodra je de zon mee in gaat wel sneller mee bruin dan met normale zonnebrand creme. Als je hem net op het plak je wel een beetje maar na een kwartiertje ofsoow trekt dat helemaal weg en heb je nergens meer last van! Ik vind hem ideaal! :flushed:

Heyyy dankjewel voor je uitgebreide antwoord! ik ga het gewoon proberen. :flushed: