Nivea prdoducten

Hoi!
Ik wil graag goede gezichts producten van nivea gaan kopen, heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het goed of krijg je er juist uitslag van ofzo.
Alvast bedankt !

Niemand is hetzelfde dus het werkt voor iedereen verschillend.

^ja lichteraan of je puistjes hebt of een gevoelige huid, of dat je er allergiesch voor bent, maar dan moet je even kijken op de verpakking.

Ik zelf gebruik een pot nivea soft. Dat is een hydraterende creme Die is zonder parabenen (geen idee wat het zijn, maar goed staat op het potje :stuck_out_tongue:) die is voor je gezicht. Ik vind hem wel fijn, en ik gebruik hem ook voor mijn enorm droge handen. Zit 200 ml in voor 5 euro. En ik gebruik de 500 ml pot creme. die is dus alleen blauw en staat nivea op. Die gebruik ik voor mijn benen, want die is wat steviger. Maar zoals mijn voorgangers al zeiden: iedereen is verschillend en ik weet niet wat bij jou werkt

je titel is fout, maar ik je moet eigenlijk zelf maar wat proberen. misschien dat er kleine testertjes te koop zijn ofzo.

Ik heb nivea dag en nachtcreme en voor mij werkt het heeel goed! Maar het is voor iedereen anders!

Ik gebruik de dag en nachtcreme + peeling en tonic. En het werkt voor mij echt geweldig.

Ik had een tonic van nivea, en een face wash of iets. Werkt wel goed voor mij ja.
Ik vind nivea sowieso altijd wel goed. Op de een of andere manier heb ik altijd wel vertrouwen in dat merk.

idd ;p

ik kan niet tegen nivea.

Ik ga zeuren, maar Nivea is getest op dieren.

Maar ik heb ooit een nachtcrème van Nivea gehad en die deed niet wat hij moest doen.

Ik heb een tonic en een reiginginsmelk voor gezicht en oog/lippen. Vind ze goed werken!

ja, sorry voor me titel ik typte te snel…

hmmm, dat ga ik ook maar eens proberen! Hoe duur is het ongeveer ?