Nivea natural beauty

Ik heb dus de een tijdje geleden de dagcreme ‘natural beauty’ van nivea gekocht.
Zoals sommigen misschien wel weten is dit een grote glitterpot en zie je er net uit als een kerstbal met die crème op. maar ik heb hem nu en kan hem niet verloren laten gaan, maar hoe zorg je nu dat je die glitter zo weinig mogelijk ziet?
Ik draag er zoiezo wel al een laagje poeder over, dat helpt een klein beetje maar je blijft ze wel zien.

heb zelf ook last van het probleem ja
OT ; heb ook nog geen oplossing gevonden !

Oew, leuk voor kerstmis dan! :grinning:
OT: ik zou toch maar een andere crème kopen dan. Valt niet heel veel aan te doen, behalve poederen, denk ik.

poeh, ik heb geen idee, kun je er niet iets overheen doen ofsoo? foundation of poeder? ik heb echt geen idee

de creme opdoen, in laten trekken en dan er zachtjes met water vanaf halen, dan zit hij wel in je huid!

kan je hem niet als highlighter gebruiken (bv alleen op je jukbeenderen)? of op je ogen voor een glansje?

ik heb ook zo’n glittergeval maar dat is een primer maar je ziet het nog steeds onder foundation. ik gebruik hem nu als ik uitga gwn op mn decolte enzo.

Bedankt voor de reacties!!
Hier kan ik wel wat mee denk ik :slightly_smiling_face:

Ik denk opdoen, in laten trekken en na ongeveer 15 minuten met een washandje je gezicht wassen zodat de glitters weggaan. Je kunt er ook foundation/poeder opdoen.

pfoe dat lijkt me irritant
aangezien het ‘natural’ is, maar een discobol is nou niet echt natural haha ;p
misschien beetje mengen met een ander créme ofso (goedkope zonder glitters) zodat je het minder ziet?