Nivea My Silhouette

[b]Nieuwe NIVEA My Silhouette! Gel met het zeer effectieve Body-Slim Complex voor een slanker en gecorrigeerd figuur.
Hoe het werkt
Onderzoek van NIVEA heeft geleid tot het Body-Slim Complex. Dit Complex bevat twee uiterst effectieve en 100% natuurlijke ingrediënten, Witte Thee en Anijs Extract voor een tweevoudige werking van afslanking en correctie van de lichaamscontouren!
• Witte Thee heeft een dubbel afslankend effect. Vetcellen worden gereduceerd en de terugkeer wordt voorkomen zodat de resultaten blijvend zijn.
• Anijs Extract speelt een belangrijke rol bij de vetverbranding in de cel. Dit leidt tot een verhoogde aanmaak van collageen waardoor de huid zichtbaar strakker wordt en de contouren worden gecorrigeerd.
Bewezen resultaten:
– Meetbare resultaten na 4 weken.
– Significante vermindering van centimeters op behandelde lichaamszones als heupen, dijen, billen en buik: bijv. tot –3.2 cm buikomtrek (dit is gebleken uit een effectiviteitstest van 8 weken op 28 vrouwen).

• De huid is elastischer en ziet er zichtbaar strakker uit.[/b]

Dit is wat Nivea er zelf over zegt…
Ik vroeg me af of er iemand hier ervaring mee heeft?
Helpt het of niet?
xx

Tsja, dat is net zoiets als cellulite creme, bij de een helpt het wel en bij de ander niet. Maar als je gezond eet, genoeg water drinkt en sport zou het misschien wel kunnen werken.

ik heb heb gekocht.
Ben er wel tevreden over, het is niet echt dat je vet verbrand ofzo het maakt alleen je vel wat strakker. Het stinkt niet! het verwacht dat het echt ongelofelijk zou stinken net zoals die andere smeerseltjes. Het duurt wel alleen ong. 8 minuten voor dat het redelijk is ingetrokken maar ik ben er pas 2 weken mee bezig!

Ik geloof nooit zulke reclames. :bored:

Ja ik weet ook niet of ik het moet geloven daarom vraag ik om mensen met ervaring…:wink:
Maar ik hoop wel dat het werkt, eigenlijk!
x

ik heb em ook en gebruik hem ongeveer 3 weken en ik zie echt al wat verschil :slightly_smiling_face: ik hem hem rond me heupen en buik gebruikt en het ziet er echt wat strakker uit dan eerst :slightly_smiling_face: dus het is het proberen zeker waard!

mmh miss kunnen we beter witte thee drinken dan allemaal spulletjes kopen. Serieus schoonheid komt van binnenuit. En daarmee bdoel ik met wat je eet enzo hea:P

ik ga het ook wel eens uittesten denk ik
:slightly_smiling_face:

Ik had in het begin wel last van cellulitis. Toen ben ik gaan meer gaan sporten en water drinken. Ook ben ik op dieet gegaan (ik was ook te zwaar).
Nu heb k het niet meer, maar ik zou wel wat strakker in m’n vel willen zitten.
Misschien ga ik het ook wel kopen. :grinning:

Ik wil het ook wel uittesten!
Hoeveel kost het?
x

het punt is dus, persoonlijk vind ik het best wel een beetje duur.
12,95 geloof ik ofzo.
Mess vinden anderen het juist helemaal niet duur ofzo, maar ik best wel. Daarom wou ik ff jullie mening weten.
Denk dat ik het wel ga uitproberen.
Als ik tenminste weer geld heb :grinning_face_with_smiling_eyes:

jA ik had ook over gedacht die te kopen maar vond hem ook inderdaad duur… daarom had ik maar een vervangend cellulitecreme gekocht van etos eigen merk voor maar 5 euro… Magoed ik gebruik het niet iedere dag… en ja… kweet eigk niet oft ook wel werkt hoor… kzie zelf geen denderend verschill… mja kgebruik het dan ook niet iedere dag mja… misschien ist ook maar als je er in gelooft of niet!

Ik vind het geen echte aanrader. Ik heb niet de indruk dat hij echt iets aan je huid zelf verandert. Als je de crème ophebt voel je je idd wat strakker maar van zodra de crème weg is (bv je wast jezelf) is het effect helemaal weg… Ik zou er mijn geld niet aan verspillen als ik jou was :slightly_smiling_face:

x

ik wilde hem gaan kopen, maar die mevrouw van etos, zei dat die van etos huismerk, en dan de cellulite creme niet de slimming creme, even goed werkte als die van nivea, maar je moet dat wel heel veel water drinken, want het helpt ook afvalstoffen af te drijven. Ik moet zeggen, hij werkt prima!! En kost maar 5 euro, dus mocht je de 12/13 euro voor nivea te veel vinden, is dit zeker een goed alternatief

Wauw, vlug naar de etos dan. Wilde die van Nivea kopen maar als die van etos beter werkt…

ik heb niet het idee dt het helpt,
maar er staat ook op zovan gezond eten.
en ik eet nogal veel koekjes mwhahaha.

Haha ja, maar die vrouw van de etos wil natuurlijk wel hun eigen producten aanprijzen…

ik zou het best wel een keer willen uitproberen, maar het is zo duur -.-

kvind niet dat die echt werkt…

ja, maar ik probeer altijd het goedkoopste en als dat niet werkt eens een duurder product gebruiken. Maar t werkt bij mij prima hoor, dus waarom zou ik iets wat meer dan 2x zo duur is proberen?