Nivea creme

Gebruikt iemand hier Nivea creme als gezichtscreme? Gewoon de klassieke in dat blauwe blikje. Ik zat laatst namelijk te denken dat het zacht maakt en verzorgt, dan zou je dat op zich toch kunnen gebruiken als gezichtscreme? Of zou het hele gezicht onder de puisten komen?

Dat zou ik nooit op mijn vette huid smeren. Maar het ligt eraan hoe je huid is. Als je een echte droge huid helpt zou het wel eens goed kunnen werken, maar als het wat vetter is denk ik dat het vragen om puisten is. Voor droge plekjes lijkt het me wel fijn.

Ik heb een creme van de dokter voor mijn puistjes, die haalt het talg weg waardoor mijn huid heel droog wordt. Daarom gebruik ik hem soms voor mijn gezicht :wink:
Kan prima!

Ik gebruik die als nachtcreme. Dunno laag trouwens.

Ik gebruik hem alleen voor mijn benen enzo eigenlijk.

Ik doe dat alleen in de winter als mn gezicht compleet schraal geworden is, en op de t-zone kan ik beter niks smeren, ook niet in de winter.

Ja, ik gebruik het voor m’n gezicht. Voornamelijk in de winter omdat mijn huid dat heel erg droog word.
Ik smeer het 's avonds voor het slapen op mijn gezicht. Omdat het ontzettend vet is, is het 's ochtends nog steeds niet helemaal ingetrokken en was ik de rest eraf met water.
Bij mij helpt het wel goed en je huid word er inderdaad lekker zacht van =)

Ik heb het een tijdje gedaan, maar ik vond het niet prettig omdat hij niet echt introk, hij bleef op mn huid liggen zegmaar. Best vervelend, wat ik heb altijd last van een heeel erg droge huid en als ik dan sochtends mn gezicht waste, dan waste ik al die creme er vanaf (omdat het dus niet was ingetrokken) en dan was mn gezicht nog steeds kurkdroog!

Ik gebruik m alleen voor droge handen of droge plekken op mijn benen of armen. Ik zou voor een droge huid gewoon een gezichtscreme halen voor de droge huid of vochtinbrengende creme ofzo

Ik had eens een mini blikje gekregen en die zit standaard in mijn jaszak.
Ik gebruik het alleen voor mn handen. Opzich wel fijn met dit weer.

Ik heb ook een creme van de dokter en je huid droogt daar echt kei hard mee uit.

Ik gebruik nivea soft en die vind ik zelf wel fijn! Mijn huid wordt er lekker door gehydrateerd. Maar je moet 't wel goed inwrijven.

Ik vind dat zelf geen lekkere creme ook niet voor je handen enzo want het trekt echt amper in. Zou het sowieso niet op mijn gezicht doen want dan ga ik heel erg glimmen. Maar je kan het best proberen op je gezicht denk niet dat je er puistjes van zult krijgen.

ik heb er namelijk last van een droog huis met winter weer,ik gebruik
de blauw nivea cream :upside_down_face:

Ik smeer het iedere dag op mijn gezicht, gaat prima!

Ik hebruik hem niet voor mn gezicht, alleen vOor mn benen. Als je Een drooge gezichtshuid hebt, kan je het wel gevruiken, zeker in de winter, maar als je al last hebt van puistjes, denk ik dat het alleen maar erger word

Idd als je een droge huid hebt werkt het heel fijn, maar met een gemengde/vette huid lok je 't uit tot een uitbraak van puistjes aangezien de substantie erg dik is!