Nirvana fanssss :)

Hey allemaal,
Ik kom regelmatig andere Nirvana fans tegen op girlscene, en het lijkt me super leuk om dingen met elkaar te delen over deze FANTASTISCHE band :upside_down_face:, want in ‘het echte leven’ kom ik bar weinig andere fans tegen. Dus post whatever je wil, als het maar iets met Nirvana is! Misschien is het leuk om even een vragenlijst in te vullen als je in de groep komt, dus hier komt ie:
1: favoriete Nirvana liedje
Lastig kiezen, maar ik denk dat ik toch voor Rape Me ga. (ja ik weet t xd)
2: favoriete album:
In Utero! Maar het live album From the Muddy Banks of the Wiskah is ook favoriet.
3: favoriete liedje dat NIET op een ‘best of Nirvana’ achtig album staat:
Paper Cuts
4: Hoe oud ben je?
14
5: Hoe heb je Nirvana ontdekt?
M’n moeder had de cd From the Muddy Banks of the Wiskah en die heb ik van haar gejat, want ik was meteen verliefd op hun geluid. Toen ben ik research gaan doen en langzamerhand ben ik een HELE grote fan geworden, hoewel ik 6 jaar na Kurts dood ben geboren…
6: Naar wat voor muziek luister je, behalve Nirvana?
Alles met rock eigenlijk, maar een paar favorieten zijn: Green Day, Linkin Park, There for Tommorow, Foo Fighters natuurlijk, My Chemical Romance, wat oude bands van m’n moeder, HALESTORM, etc
Suggesties voor oudere bands zijn welkom!
7: favoriete videoclip
In Bloom! Ik heb zo hard gelachen, want het is een duidelijke parodie op the Beatles, prachtig.
8: (deze vraag kan ik niet laten) Wat vindt je ervan dat mensen die niet naar Nirvana luisteren en soms zelfs geen idee hebben wie ze zijn Nirvana shirts dragen?
Ronduit k*t, duh… En behoorlijk dom
9: favoriete live optreden
Het Reading Festival is natuurlijk awesome, maar wat ze flikten bij MTV door Rape Me te spelen zonder het te mogen… Zo cool
Als je nog andere leuke vragen weet, kom maar op :slightly_smiling_face:
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQrACrUIckU7auTsdUl-RSYCdGR27djLOfTZSB3BJfBO-Vubq-cEg

Er zijn al Nirvana topics volgens mij.

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-nirvanatopic-241877.msg275852631.html#msg275852631
voilà