Nintendo DS: Style Boutique

Ken jij het spel Style Boutique van Nintendo DS? Ik heb het een hele tijd gespeeld en vond het zelf echt superleuk. Meestal gaan spelletjes gauw vervelen, maar deze blijft erg lang leuk omdat het zo divers is, elke keer doe je weer iets anders in je ‘boetiekje’. Het is wel in het Engels, maar absoluut niet moeilijk en ook heel easy te volgen als je niet zo’n kei in Engels bent…

Kennen jullie het spel?

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/styleboutique.jpg

Ja, ik heb het zelf ook.
Ik heb het zelf al twee uitgespeeld maar ik ben het nu een beetje beu omdat ik het al best lang speel.
Ik vind wel dat het superleuke kleren zijn vooral Sonata is een leuk merk :drooling_face:

Oooww, ik wil hem nog een keer downloaden n.n
Heb zon kaartje.

Upje! :slightly_smiling_face:

ik had hem gedownload maar toen stopte ie opeens
dus ik ga m wrs nog ooit een keer kopen als ik geld heb : P

mwhaha, m’n stiefzusje heeft ‘m, en nu zit ik elke keer op haar ds om dat spel te spelen :’)

Ik ken het spel wel, alleen denk ik dat ik er nogal snel op ben uitgekeken, ik ben meer van de spellen zoals Final Fantasy etc. :slightly_smiling_face:

ik heb het spel al een paar x op tv voorbij zien komen en hij lijkt mij wel erg leuk dus ik ga hem binnenkort halen denk ik :wink:

upje

Ik doe mee, is echt een tegek spel en dan kan ik als ik win een nieuwe wintergarderobe shoppen:)

Ik heb hem even gespeeld, maar helaas liep hij na 5 min. vast. =[
is wel leuk spel!

die nieuwe wedstrijd is trouwens echt gaaf! helaas zit ik dan net als veel anderen op school…
doet me trouwens denken aan dat programma model in 1 dag, dat keek ik altijd (: