Nintendo DS-Lite te koop met 24 spelletjes!

Nintendo DS Lite inclusief 24 spellen waarvan er 8 compleet met doosje en boekje en 1 alleen doosje!
Nintendo DS Lite werkt nog naar behoren!
Rechts onderin is een stukje afgebroken van het plastic. Dit heeft verder geen gevolgen voor het spelen!

Voor vragen kan je altijd een berichtje sturen.

Eigen foto’s zijn verplicht :wink:

Je moet ze uploaden op www.tinypic.com en dan de img regel hier plakken.

Hoeveel vraag je er voor?

Dat is een goede :cold_sweat:
Aangezien er een aantal spellen bij zitten die helemaal compleet zijn is de waarde van die spellen meer dan de andere spelletjes.

Wat had je zelf in gedachten?

40 euro

Nee sorry, 3 van die spellen inclusief doos zijn al €40,- waard

Oke :slightly_smiling_face:

Succes met je verkoop :grinning: !

Kunnen gameboy advence spellen in een Nintendo ds

Nee
daar zat ik dus ook naar te kijken, de spellen die hier bij staan kunnen helemaal niet in die ds? :")

Wacht bij sommigen kan dat wel hoor ik
niks gezegd

Echt? Want in de DS I passen ze niet

Ja deze spellen kunnen wel in deze DS. Daar is een speciaal vakje voor :slightly_smiling_face:

Ik heb er even een foto van gemaakt!

Weet je of dat ook kan in de DSI

In de Nintendo DSi kan dat niet. Dat hebben ze er jammer genoeg uit gehaald. Je kan wel een kaartje kopen voor je Nintendo DSi waar je ze zelf op download alleen dit kaartje is vrij prijzig en niet toegestaan volgens mij.

^ ja, ik had via marktplaats, toen ik klein was een kaartje gekocht en die man zou de spelletjes er voor mij opzetten en toen deed hij het helemaal niet goed :rage:

Ja dan zijn het van die mensen die dan geld ervoor krijgen en het zo maken dat die het wel doet maar daarna als je zelf spellen erop wilt doen dat het dan niet meer werkt. Dat betekend eigenlijk dat je een neppe hebt gehad. Ik heb dat ook een keertje gehad. Maar nu heb ik wel een goede. Kan alleen geen Gameboy Advance spellen erop spelen