Nintendo DS geheugenkaart - Vraag!

Ik wil dus een nintendo ds lite kopen met daarbij een (illegaal) geheugenkaartje waarop je spellen kan zetten. Je hebt meerdere soorten kaartjes, en dus is mijn vraag: Welke (van de onderstaande) is nou het beste?
-R4DS
-M3DS
-DSN5
-DSTT
Of maakt dat niet zoveel uit…?
Én hebben jullie ervaring met dit soort kaartjes? Hoe bevalt 't?

Liefs Fem.

Waar kun je die kopen? Mijn zusje wil er ook een.

www.sidder.nl
Ik zit nu nog een beetje te vergelijken met kaartjes (adhv de tabel op site), en ik denk dat ik een DSTT wil. Maar heeft iemand daar ervaring mee? En hoeveel spellen kunnen er over het algemeen op 1GB?

up

Volgens mij is er niet echt een groot verschil maar de R4DS kaart is denk ik het meest verkochte kaart. ik heb zelf de Ds one supercard en op 1 gig. kunnen er ongeveer 10-15 spelletjes ligt eraan hoeveel mb die spelletjes zijn.

Oh, ja ik wilde ook graag de DSone supercard, maar volgens mij kun je m nu (tijdelijk) niet bestellen op sidder.nl … En volgens mij is er ook weinig verschil, maar toch lijkt de DSone het best, en daarna schijnt de DSTT ook wel goed te zijn.
Heb jij ook 1 gig dan, of heb je meer?

Ik heb het via marktplaats gekocht voor maar 50 (!) euro inc. die Micro sd kaart van 2 gb dus dat was wel goedkoop :slightly_smiling_face:

Wat goedkoop :relieved: Ik ga ook maar ff op marktplaats koekeloeren…

ik heb em net van BigDennis besteld… iemand ervaring @ bigdennis.com :anguished:?

R4DS 1 gig, werkt allemaal perfect.

Dit hoort in Media :slightly_smiling_face:

Ik heb zo’n kaart met een geheugenkaart. Er kunnen ongeveer 30 spelletjes tegelijk op. Ik weet alleen even niet uit mijn hoofd welke ik precies heb :blush:
Ik kan nu ook niet kijken, want ik heb tijdelijk geruild met mijn neef, mijn ds voor zijn psp.

Het is geloof ik wel iets van een Superkey ofzo.

ik heb een R4 kaart. ik weet het niet van de rest, maar ik vind hem ontzettend handig:)

ik heb de R4DS kaart, heb op marktplaats gekeken welke in de buurt was en heb m drna bij diegene thuis opgehaald :slightly_smiling_face: kreeg ook daar alle uitleg enzo :grinning:

ik heb R4 ik vind die wel fijn
een vriendin van mij heeft een andere mar kweetniet hoe die heet
maar ik vind die minder fijn
Want daar staat muziek en spelletjes door elkaar en bij R4 niet :slightly_smiling_face:
xx

Ik heb de R4.
Ik ben er erg goed over te spreken. Het is is heel erg overzichtelijk.
Heb dit kaartje ook gekocht via sidder.nl
De R4 is zeker aan te raden!

Ik heb ook een R4 super ding

mijn vader heeft er een voor mij meegenomen uit de fillipijnen net als mn DS zelf.

ikzelf heb R4DS, TTDS is ook niet slecht.

Ik heb een ds xtreme van 16 gb voor 110 euro, gekocht op een site, en die is heel fijn