Nintendo DS games downloaden.

Weet iemand een goede site waar je gratis nintendo ds games kunt downloaden? De meeste die ik voorheen gebruikte werken niet meer, of moet je tegenwoordig betalen.

Kwam gister tegen dat er weer een nieuwe versie is van Professor Layton (en de melodie van het spook), lijkt me echt leuk wanneer ik die op men ds kan krijgen!

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je voor Professor Layton nog even moet wachten op een patch (vaak doen populaire spellen het niet in één keer, ze moeten eerst ‘gepatched’ worden).

Ik moet ook maar eens spellen downloaden voor de dsi maar dan moet ik eerst zo’n kaartje hebben.

Mininova was altijd een goede site maar die helaas betrapt en nu staat er geen drol meer op.

btjunkie.org, maar moet je wel bittorrent downloaden (is gratis)

ik doe altijd op piratebay. mininova was echt de allerbeste site ooit daar stond álles wat je maar wilde hebben op maar nu echt niks meer. :frowning_face:

Oke dankjulliewel! :slightly_smiling_face:
Dan zal ik inderdaad denk ik nog wel even moeten wachten op Professor Layton, want kon hem nergens vindne,.

piratebay.org inderdaad! En nu jij t over die nieuwe game hebt… download started!!! xD

Layton and the Last Spectre is allang gepatched. Heb hem al uitgespeeld. Tenzij je de Nederlandse versie bedoeld, want daar heb ik geen idee van. D:

Heb je een linkje?
Ik heb nog niet heel goed rondgekeken naar gepatchte versies, maar veel doen het vaak ook niet (terwijl ik wel gewoon Wood gebruik).