Nintendo DS/3DS/2DS topic

Ik kon geen verzameltopic voor de consoles en games van nintendo vinden dus ik dacht, ik maak er 1!

Begin ik meteen met een vraag. Ik ga zo een 2DS met Pokemon Y kopen en de 2e game is voor de helft van de prijs. Als er dus echt iets leuks tussen zit lijkt dat me wel de moeite waard om er 2 te kopen.

Wat zijn jullie favoriete spellen?

Ugh ik had eindelijk een 3DS vorig jaar gekocht had heb net 2 maand en door de hectiek van vakantie en inpakken ben ik heb toen kwijt geraakt :dry: Mijn vader is nu zijn kamer (waar die werkt enzo) aan het opruimen en ik hoop heeel erg dat hij daar ergens ligt!
Trouwens de 2DS lijkt me heel onhandig om op te spelen ik zou hem niet willen haha:p

Ik heb een 3DS en ik ben er heel blij mee! Heb alleen niet zoveel tijd meer om ermee te spelen.

Kid icarus is erg leuk. Verder mario kart, Legend of Zelda, Professor layton, Animal crossing, Donkey kong country return en Luigi’s mansion 2. Heel veel eigelijk.

Ik ben van plan om over een paar weken een 3ds aan te schaffen (:

Ik heb toch de 3DS aangeschaft omdat ze een aanbieding hadden in de winkel :slightly_smiling_face:
Vroeg me wel af wat voor hoesje jullie erom hebben? Ik heb nu niks maar wil er wel graag iets om en de meeste uit de winkel zijn best wel lelijk :’)

Ik ga binnenkort de 3ds xl aanschaffen, als upgrade voor mijn oude 3ds

Vroeger zat ik echt vaak op mijn DS. Had hem al toen hij pas een maand ofzo in de winkel was. Was eigenlijk aan het sparen voor een gameboy, maar toen kwam de DS en die vond ik leuker.
Alleen jammer dat ik mijne een keer uit mijn hoogslaper heb laten vallen en dat het schermpje toen los zat van het apparaat, hij deed het toen nog wel.
Heb toen een DS lite gekocht. Doe er nu eigenlijk bijna niets meer mee.

Speelde vroeger altijd: Nintendogs, Animal Crossing, Super Mario Bros. Daarna heb ik zo’n schrijfje gekocht waar je 30 DS spellen op kan zetten.

Ik wil ooit ook een 3DS. Ik ben groot fan van Harvest Moon en ik zag dat er op de 3DS ook harvest moon is. Dus dat spel wil ik ook spelen, op de 3ds.
verder heb ik alle havest moons al XD

Wat voor aanbieding en welke winkel dan?
Ik zit nog steeds te twijfelen namelijk of ik ‘m nou wel of niet wil kopen. :’)

Tweede spel voor de helft van de prijs bij de mediamarkt, ik hield dus geld over op mn spelletjes en dat heb ik in de DS extra gestopt :stuck_out_tongue:

Ik heb dit hoesje. Best handig en stevig. Er passen ook een paar extra games in.

Ik vind deze echt geweldig, denk dat ik die als sinterklaas of kerstcadeautje vraag ofzo :slightly_smiling_face:

Heb nu op banggood enorm goedkoop een hoesje (zelfde als jij, maar dan blauw), een extra oplader en 15 stylussen gekocht :stuck_out_tongue: Samen voor iets van 6 euro ofzo. Moet ik er wel even op wachten maarja, heb voorlopig wel even genoeg uitgegeven ;p

ik heb zojuist een 3ds XL gekocht op boll.com met Harvest Moon A new beginning en aan 3ds hoes. dinsdag issie binnen!

Oh Solarta, die is leuk!

Ik heb een 3ds xl, ik speel vooral ac nl en mario kart. Ik wil nog wel heel graag mario bross (voor de 3ds, de andere heb ik) en mario party die binnenkort een keer uit gaat komen, maar ja alles kost geld helaas :frowning_face:

Kan je 3DS spelletjes ook op een gewone ds spelen?

edit: ik heb het al opgezocht en het kan dus niet :c

Goooh, ik besluit vandaag dan toch maar voor die 3DS van 95 euro te gaan (waar ik het in het pokemon x en y topic al over had), iemand van hoofdkantoor had gemaild dat filiaal waar hij nog was hem achter moest leggen, dus ik ben onderweg (al pak en beet 40 minuten), word ik gebeld door het filiaal van BCC zelf dat hij hem al verkocht had.
Goed up to date, die site van BCC hoor. Als er weer een nieuwe komt, ga ik eerst maar nog langer wachten tot het bevestigd is, nu was ik voor niks onderweg om een 3DS te halen :")

Ze hebben bij de gamemania 2e hands 3DS’en voor 120 euro, misschien is dat een optie? Zitten ook hele nette tussen.

Hmm, dat kan ik ook nog wel overwegen. Al houd ik BCC nog wel in de gaten, want soms komen er nieuwe bij.
edit: Dichtstbijzijnde is Zwolle en ik woon in Groningen. :") Nouuuuu, dat is zo ver weg.