Nino Puccioni Boots

ik sta nu op het punt om laarzen van Nino Puccioni te bestellen via Amazon (ze hebben ook een website maar op Amazon vind ik het iets overzichtelijker). deze namelijk.

ja het zijn “nep Uggs” en daar hoef ik verder geen commentaar over te hebben want ik weet zelf wel wat ik mooi vind en of ik echte Uggs wil kopen of niet.

heeft iemand anders misschien ervaring met Nino Puccioni boots op Amazon? ik ben namelijk bang dat m’n schoenen zoek raken of zoiets. ik heb ook nog nooit uit Amerika besteld.

Ik denk dat Amazon noch Nino Puccioni boots er iets aan kunnen doen als het zoek raakt. Dat ligt het postbedrijf.

Nee ik snap dat Amazon daar niets aan kan doen maar je hoort wel eens dat het maanden duurt voordat die dingen aankomen. En als dat vaak gebeurt bij dezelfde verkoper hoor ik dat liever van tevoren! Denk aan Sustilo, heel veel mensen hebben daar nare ervaringen mee en dat ligt niet alleen aan het postbedrijf…

Oh oke, ik heb verder ook nog nooit iets besteld bij Amazon, wel uit Amerika. Tenminste dat is onderweg, het duurt bij mij 2 tot 3 weken, dus dat duurt nog wel even. Sorry ik kan je niet helpen. :slightly_smiling_face:

wij hebben al 2x iets besteld bij Amazon, maar dan meer technische dingen zoals een afstandsbediening en die hebben we gewoon netjes ontvangen;)

Oh tja als het bekend is dat het 2 tot 3 weken duurt is dat vervelend maar niets aan te doen. Maar als ze 2x zo langzaam aankomen zit je wel een beetje in de stress omdat je dan niet zeker weet óf ze wel aankomen!

Maar goed deze laarzen zijn gelukkig niet zo duur (¤33 incl. als ik het moet geloven) (:

Ik vind ze wel erg leuk moet ik zeggen… maar ik weet niets van Amazon af…

Je kunt ze toch ook gewoon van de normale site bestellen? http://www.innino.com/NINO_Women_s_Faux_Shearling_Boot_p/np-8501-1.htm

Ik zal nog wel even overleggen met m’n ouders wat zei het fijnste zouden vinden haha. Ik laat het jullie sowieso weten als ik bestel en hoe ze zijn enzo. (:

Verzendkosten zijn via die site veel hoger dan via Amazon zie ik net!

http://ecomamasguidetoliv…arling-boots-by-nino.html
misschien een handige site ( weet niet of je het al had gezien) Met wat het meisje van de site, van de schoenen vond. :grinning:

Dank je wel BearHug! Die site had ik nog niet gezien. (:
Dat overtuigt me eigenlijk wel om ze te gaan kopen.

De verzendkosten heb ik net even uitgerekend:
Via Amazon zijn de verzendkosten rond de 13 dollar
Via de site van Nino zijn de verzendkosten minstens 50 dollar (!)

Hopelijk zijn de verzendkosten via Amazon écht zo goedkoop en gaan ze niet aan de deur meer rekenen ofzo want dat zou ik wel klote vinden!

Daarnaast moet je ook nog invoerrechten betalen he.

Een vriendin van mij had een jurk gekocht via ebay en die lag een maand bij de douane omdat de stof die beschreven was niet de stof was waar het van gemaakt was. Ze moest het pakje toen ophalen op schiphol.

Oh :bored: Daar was ik dus bang voor toen ik dit topic aanmaakte!
Bedankt dat je het zegt!

Ja, ik moest ook invoerrechten van 35 euro betalen voor m’n Uggs, naast de verzendkosten.

Die vriendin van mij moest 30 dollar betalen aan invoerrechten. De jurk kostte 100 dollar.

klopt niet, ik heb een keer gekocht op amazon
het zou aankomen op een dag.
maar het kwam niet aan, we hebben een emailtje verstuurd en we kregen snel een emailtje terug dat ze ze opnieuw zouden sturen!
toch kwam het pakketje aan 1 dagje later maar :O!
we hebben trouwens wel gezegd dat het pakketje is aangekomen hoor!

x

ohja ik moest ook nog invoerrechten betalen xD

Oeh die invoerrechten vind ik toch niet zo aantrekkelijk… ik ga eerst wel even morgen op de markt kijken of er nog goedkopere alternatieven zijn haha (:

Een vriend van me had eens wat besteld op Amazon en dat was zoek geraakt.
Nadat hij het na een maand nog niet had gekregen, heeft hij een mail verstuurd naar Amazon en dan heeft hij zijn geld teruggekregen. :slightly_smiling_face: