Nina Nesbitt

Hi :slightly_smiling_face: !
Dit is een topic over de zangeres Nina Nesbitt. Als je haar al kent, praat hier mee over haar, en als je haar nog niet kent, kan ik zeker aanraden haar een kans te geven.
Ik ben benieuwd hoeveel nesbians er hier zijn…
:slightly_smiling_face: x

Dit topic hoort onder celebs

Ik ben geen ‘‘Nesbian’’ :cold_sweat:

Maar ik vind haar wel heel tof

ohja… weet iemand of er een manier is om dit nu nog te verplaatsen …?

^ dat kunnen alleen mods doen :slightly_smiling_face: dus bij deze.

Ik hou van haar! <3
Ik hoop dat ze nog een keertje naar Nederland komt. Ze lijkt me ook zo lief.

Ze is echt een heel mooi meisje.

Ik ken haar wel, luister ook wat liedjes van haar. Maar ben niet echt een grote fan.

ik vind stay out een leuk liedje :3
en de lyrics!!!
bovendien is ze echt heel cute!

ME! Ik vind haar zo geweldig, al best wel lang. Het enige wat ik jammer vindt dat haar muziek wel iets is veranderd, vind ik dan.

ik vind haar echt GEWELDIG :bowing_man:

Ze komt naar Nederland! :upside_down_face:
30 maart in Bitterzoet, Amsterdam
vvk begint vrijdag

Net voor het eerst naar haar muziek geluisterd en het is best wel heel erg goed. Ook een heel leuk meisje zeg!

Ik hou van haar! Ik ga 30 maart naar haar concert :grinning:

^Yay ik ga ook! :grinning:

Ik wilde zo graag naar haar concert! :c Maar als ze in Londen optreed zit ik in Schotland, en wanneer ze in Amsterdam staat ben ik in Londen. Grr.

Ik vind haar Instagram ook een van de leukste trouwens!

Ze post altijd veel foto’s! Ze heeft echt een mooi hoofd en ik vind haar kledingstijl tof. (:

Ik kom net terug van haar concert en het was zooooo geweldig! Echt heel anders dan alle andere concerten waar ik geweest ben.
Gelukkig komt ze terug. Zo tof dat dit het enigste uitverkochte concert was van haar Europa tour.

Ik heb haar na afloop ook ontmoet, foto gemaakt en een handtekening gekregen trouwens :bowing_man: