Ja volgensmij staat er bij de meeste aanbieders 9 maanden voor! Ik kreeg voor Nima Marketing 2 heel dikke mappen hahaha. Nee ik snap het, ik vind het qua zwaarte opzich wel meevallen… Vooral als je de 9 maanden in totaliteit gebruikt moet het makkelijk lukken. Sommige dingen uit het boek herkende ik nog van de economielessen op de havo. Als je trouwens bij je huidige opleiding het vak Commerciele Economie/Marketing hebt, kan je die boeken ook gebruiken om te leren voor het nima examen!
Nima Communicatie heb ik voor de helft afgerond (deel 1 met de multiple choice ruim gehaald, deel 2 met de case/open vragen moet ik héél binnenkort herkansen). Het is wel een nadeel dat het examengeld zo hoog is
. Nima Marketing heb ik tot nu toe alleen even doorgebladerd, wil eerst communicatie helemaal afronden voordat ik daar aan begin, maar heb het dus wel al in huis.
Wil je echt een complete cursus volgen met avondbijeenkomsten etc, of gewoon een thuisstudie? Of alleen het studiemateriaal ofzo aanschaffen via marktplaats en zelf gewoon aanmelden voor het examen? Of nog geen idee hahaha?
Nogmaals graag gedaan =D x