niksss

bij specsavers heb je soms ook wel van die aanbiedingen, dan heb je 2 brillen voor de prijs van 1, ook voor zonnebrillen

brillen winkels

Heb je hier nou 2 topics voor nodig? Ga gewoon bij een brillenwinkel kijken of hou de aanbiedingen in de gaten.

hans anders

Pearl
ehb je een best budget ofseu.

kosten het montuurtje tot 60 euro

maar een hele bril voor 70 euro is onmogelijk. ='D

Slotje dus

Niks slotje, die anders is al een paar minuten verwijderd;)

Als het goed is zou je verzekering een deel moeten vergoeden. En dan kun je best op 70,- uitkomen. Bij Pearl en Hans Anders heb je goedkope brillen.

-

Ik denk dat dit je niet gaat lukken hoor, want bij Hans Anders heb je inderdaad wel goedkopen mónturen, maar glazen speciaal voor jou gemaakt zijn nou eenmaal duur. Ik denk dat je dat even in moet gaan zien, want een hele bril voor ¤70 vind je niet zomaar, behalve als het een actie/aanbieding is ofzo.
zo heb ik een keer een bril voor ¤25 gekocht, bij HA, speciale ‘actiedag’
Oh, en ik geloof dat brillen niet meer door de verzekering vergoed worden sinds een tijdje. Vroeger was dit wel zo, maar tegenwoordig is dat veranderd dacht ik.

specsavers en pearl enzo.
dat gaat dus ook betekenen dat de kwaliteit slechter is.

Dus echt niet ..
Ja je denkt oe een frame 35 euro! Maar dan komen nog glazen erbij en bij elkaar wordt het al gauw 100 euro .
.
Egt afzetters.

Dat hoeft helemaal niet. Ik heb nooit een duur montuur gehad en zit nu aan m’n 4e. Één daarvan is echt stuk gegaan (door midden gebroken xD), maar dat ligt waarschijnlijk ook een beetje aan het feit dat er iemand precies over het midden heen gefietst is xD
Qua glazen is de kwaliteit in principe ook niet slechter, alleen betaal je vaak wel wat meer voor ontspiegeling en zo’n ‘anti-kras-laag’ ofzo. Dus dat zou je dan bijvoorbeeld moeten missen om het goedkoper te maken.

Pearl

alleen nog maar voor een deel,
bij ohra krijg ik 50 euro korting
=D
edit;
eens in de 2 jaar.

Huh, wtf. Het gaat niet helemaal goed xD

Oh, dat zou ook wel kunnen ja. Maar volgensmij ligt het ook aan de verzekeringsmaatschappij, want ik dacht dat het bij ons in ieder geval helemaal niet meer vergoed wordt…

Het montuur zelf van de bril zal misschien wel onder de 70 euro kunnen, maar de glazen niet hoor :no_good_woman:

Specsavers! Daar heb ik mijn bril voor 29 euro vandaan. :grinning: De glazen zijn gratis, en ik wou graag een nieuwe bril, en ik vond deze super leuk. Het is ook geen slechtere kwaliteit dan normaal ofzo.