niks.

verwijderd.

Ten eerste lekkere vriendinnen zij dat dan. Maar over die opmerkingen die ze zeggen tegen jou, je moet er gewoon nog wat van zeggen en als zij dan zeggen dat het niet zo is dan moet jij zeggen waarom zit ik er dan mee? Wees wat harder.

ps hoe oud ben je

waarschijnlijk heel raar maar ik ben pas 13, en ze kunnen echt hele goede vriendinnen zijn…

Niks raar aan hoor ik ben ook 13 haha. Ik snap wat je bedoelt maar als ik het zo lees klinkt het wel zo, ik het gewoon nog een keer zeggen en dan heel serieus blijven.

Erover praten. En anders andere vriendinnen zoeken

alle andere meisjes uit mijn klas zijn rare typetjes die niks tegen elkaar zeggen, en ik vind ze echt vervelend en irritant, ik heb trouwens ook wel andere vriendinnen van mijn sport enzo, maar op school niet echt… ik wil er wel over praten maar er zomer over beginnen? en ik wil ze echt niet kwijt! :frowning_face: want ik had gister met ze gelogeerd en het was echt zo gezellig, ik heb vandaag daardoor beter in me vel gezeten tot die rot opmerking…

oke, ik vind het ook fijn om met n jonger iemandn te praten haha al die mensen hier zijn boven de 16 maar t is fijn dat jij t niet bent, maar in ieder geval, ik ga t proberen :slightly_smiling_face:

Gewoon negeren, je hebt echt geen zin in een ruzie geloof me. Volgend jaar als je in een ander klas komt maak andere vriendinnen, die aardig zijn!