niks

Onderwerp afgesloten.

Niks? Wat boeit t.

Dit. Waarom is dit erg?

Nou, iets aardiger mag wel ^. Ik kan mij best voorstellen dat het even schrikken is. Het feit dat hij het je eerlijk verteld vind ik wel knap. Ik zou mij er persoonlijk gewoon bij neer leggen, maar als je dat niet kunt, gewoon met hem erover blijven praten en het niet wegstoppen.

Inderdaad erover praten en uitspreken dat je het waardeert dat hij het heeft verteld. Zo geef je hem het vertrouwen dat hij deze openheid vast kan houden.
Ik denk dat het nu nog ‘vers’ is en dat het langzaam wel bezinkt. Probeer je te bedenken dat dit lang geleden is en sommige mensen experimenteren in hun puberteit net iets heviger dan anderen.
Oh en toen ik geen vriend had, zou ik ook als Ninta en Sugar reageren.
Maar als ik me in jou, Justlike me, verplaats en bedenk dat mijn vriend dit zou vertellen, zou ik ook niet meteen weten hoe ik zou reageren.

Ik heb wel een vriend maar ik kan me er echt niet druk om maken hoor. Als hij het wilde proberen vind ik het prima. Als het een ongeluk is vind ik het ook prima.

Ik zou eerder met hem praten over de hoeveelheid xtc die hij genomen heeft dan het zoenen met een jongen. Sorry maar ik kan me er echt niet druk om maken.

Zucht. Niet veel anders dan zoenen met een meisje. Zeker niet na een pilletje. Arme jongen.

Tja ik denk er ook zo over, who cares? Het is lang geleden en hij verteld het je zelfs nog dus ik snel niet zo goed waar je je druk om maakt.

Zou hij ook schrikken als jij vroeger met een meisje hebt gezoend? Of seks hebt gehad met een meisje? Zeker als het maar 1 keer was, dan maakt het toch helemaal niet uit?

Wat moet je hiermee? Nou, eens goed nadenken over waarom jij vindt dat het feit dat hij ooit “iets” met een jongen heeft gedaan iets om van te schrikken is. Sommige mensen zijn niet heteroseksueel. Sommige mensen zijn wel heteroseksueel, maar experimenteren toch met mensen van hun eigen geslacht. Allebei hoeft niet te betekenen dat hij minder van jou houdt.

Dit gebeurde allemaal voordat jullie iets kregen. Ik vind het erg moedig van hem dat hij je dit eerlijk durfde te vertellen. Wel vraag ik mij af waarom hij dit ineens aan je verteld, wel reden zat er achter, hoe kwamen jullie op het onderwerp.
Mijn vriend is ook heel erg open ik weet bijna tot in de details wat hij heeft uitgespookt voordat wij een relatie kregen. Als je vriend altijd heel open naar je is hoef je daar dus ook niks achter te zoeken.

Je zal het toch los moeten laten. Alles wat hij voor jou heeft gedaan mag geen invloed hebben op jou. Dus hij heeft geexpirimenteerd met een jongen, maar hij is nu met jou gelukkig. Maak je geen zorgen zoveel mannen en vrouwen hebben geexpirimenteerd.

eens.

Kan iemand me uitleggen wat er schrikken is? Want dat gedeelte snap ik niet helemaal.

Ik zie ook echt niet in waarom je hier van zou moeten schrikken. Hij zal toch voor jou ook wel meerdere meiden iets gedaan hebben?

Mijn ex was ook 100% straight maar vertelde ook dat hij een keer een jongen gepijpt had. Hij wist in die tijd niet of hij wel hetero was of niet. Dus hij experimenteerde met jongens en besefte zich daardoor dat hij absoluut niks voor jongens voelde.

Het is allemaal voor jouw tijd gebeurd.

Wat maakt het uit? Het is gebeurd voordat hij wat met jou kreeg.