Niks

e ksnckwemewmfe

ik denk dat je het haar gewoon moet vragen, als je wacht kom je niet verder! Succes! :sob::muscle:

dat is helaas nou juist wat ik wil vermijden =(

Het zou misschien kunnen zijn dat ze nieuwschierig is naar meisjes? je zou het toch op een subtiele manier kunnen vragen, zoals, heb jij er ooit aan gedacht om iets met een meisje te doen/weet jij zeker dat je alleen maar jongens leuk vindt? en dergelijke. En je hoeft natuurlijk niet meteen te vertellen dat je haar leuk vindt, maar als ze wel nieuwschierig is ben je al wel eens stap dichterbij. Weet zij dat jij op meisjes valt?

Als zij een echte vriendin is, dan zou je het haar kunnen vraag. En ja, ik weet dat het verdomd lastig gaat worden want het kan je vriendschap breken of maken. Probeer er anders achter te komen of ze daadwerkelijk op vrouwen valt om een keuze te kunnen maken. Of hou haar als je beste vriendin en geniet van jullie vriendschap.

Ja dat weet ze, daarom wil ik het niet vragen omdat ik denk dat ze dan in de gaten gaat krijgen dat ik gevoelens heb voor haar…

Het liefste blijf ik ook gewoon natuurlijk vriendinnen maar ik word er telkens weer aan geherinnert als ze zulke dingen doet waarvan ik ga twijfelen.

Het liefste blijf ik ook gewoon natuurlijk vriendinnen maar ik word er telkens weer aan geherinnert als ze zulke dingen doet waarvan ik ga twijfelen

Je kan misschien tegen haar zeggen: ik hou van je als een vriendin, maar soms heb ik het gevoel alsof ik gemixte signalen van je krijg die mij in de war brengen. Als jij niet meer dan vrienden wil zijn wil ik dat nu weten voordat ik misschien gevoelens voor je krijg.

Als je vriendinnen bent is het toch niet raar om te vragen of ze op vrouwen valt? Dat hoeft niet meteen te betekenen dat je gevoelens voor haar hebt.

Ik ben bang dat ze dat dan wel gaat denken… ik weet niet ik dat wel durf te vragen.

Kun je het niet zo brengen op een manier dat ze 't bij je kwijt kan omdat je ook door die ‘periode’ heen bent geweest van het mensen vertellen o.i.d.?

Gewoon een keer een gesprek op gang brengen over lesbisch/bi. Dat als jullie daar bijvoorbeeld het is over hebben je het dan aan haar vraagt of ze het met meiden zou kunnen doen zeg maar.

Soms hebben we het er wel eens over maar nooit echt over haar… wel zeg ik bijvoorbeeld soms voor de grap dat ik niemand nodig heb en ik gewoon met haar neem, en ze lacht dan wel en zegt jaaa maar hoe ze er werkelijk over denkt idk…