Niks voor op cv

Hallo allemaal!

Ik ga solliciteren voor een kassa/vakkenvuller baan bij de Lidl en hiervoor moet je ook een cv inleveren maar… Ik heb geen cv. Ik weet niet wat ik er op moet zetten, want ik heb eigenlijk nooit gewerkt en niks bijzonders gedaan ofso dus… Kan iemand mij misschien helpen?

Alvast bedankt

School kan je er sowieso opzetten.
Misschien heb je ooit eens ergens opgepast? Vrijwilligerswerk? Helpen bij de training van je sportclub? Organiseren van iets op school? Veterstrikdiploma? (oké dat was een grapje)

Je kunt echt alles erop zetten, hoeft niet alleen werk te zijn!

https://www.cvster.nl/app/cv/gegevens/cv-maken misschien is dit handig. Op een cv hoef je niet alleen werkervaring te zetten, maar ook je personalia, opleidingen, vaardigheden etc.

Ik denk niet dat het erg vinden als je geen werkervaring hebt. :wink:

Bij Lidl kijken ze niet echt naar wat je allemaal hebt gedaan, (ze verwachten althans geen hoog diploma of iemand die veel heeft gedaan voor zijn/haar 15de ofz)

Bekijk wat ontwerpen van cv’s, Zet je schooljaren erbij.

Zoek een beetje naar dingen die in die richting gaan, (misschien kan het altijd wel helpen). IN het algemeen is het veel handiger op een Cv te zetten dat je je handen uit de mouwen wil steken ipv 'kijk deze lange lijst met diploma’s ’ :wink: