niks voelen

heey ,

ik heb dus nu al anderhalve week met een jongen en hij is echt super aardig etc en ik mis hem ook erg wanneer hij bijvoorbeeld dan weer naar huis toe gaat en we praten veel en ik ben gelukkig met hem . maar gisteren en eergisteren waren we dus begonnen met zoenen (mijn eerste kus) waarbij ik niks voelde zeg maar niks speciaals , ook handjob geven voelde voor mij alsof het super normaal was en een “every day job” was. ik heb hier wel met over gepraat aangezien wel wel een relatie hebben en wij kwamen er op uit dat we waarschijnlijk alles gewoon veelste snel hebben gedaan. wat misschien ook een factor speelt is dat ik nooit nerveus bij hem ben en me super op me gemak bij hem voel wat ik ook nog nooit eerder heb gehad . mijn vraag nu is wat ik moet doen , of dit normaal is , of het een tijdelijk iets is en we gewoon inderdaad te snel zijn gegaan en wat ik er zou kunnen aan veranderen

alvast bedankt !!
ik ben 16 trouwens (misschien speelt dat ook een factor) en hij is mijn eerste vriendje

ik denk inderdaad dat het te vroeg is gegaan neem de tijd leer elkaar goed kennen en ga leuke dingen doen. Dan komt derest valzelf wel!

tbh, van een handjob voel ik ook niks. Dat doe je gewoon voor hem klaar, is mijn idee dan. Ik denk dat het allemaal nog wel komt. Heb je gekust of gezoend met tong?

heb nog niks gedaan met tong dus alleen gekusd