Niks te doen omdat al mn vriendinnen weg zijn...

Al mijn vriendinnen zijn aankomende week op vakantie, en mn ouders zijn nog gewoon aan het werk die week. Alleen nu heb ik echt geen idee wat ik in mn eentje thuis kan gaan doen…
Heeft iemand tips? of heeft iemand hetzelfde probleem?

Ik weet niet hoe oud je bent maar heb je geen broertje/zusjes/nichten/neven/toffe tante waarmee je iets kan doen? Dagje eropuit in een grote stad oid?

Of een verre vriendin opzoeken met het openbare vervoer en dan gezellig logeren?

En als je je echt verveelt zou je natuurlijk een grote schoonmaak kunnen doen.

Shoppen? Armbandjes maken? Skeeleren? Hardlopen?

same problem here :cold_sweat:

verveel me al een paar dagen dood hier… Heb deze week ook bijna niet hoeven werken, dus ik was blij dat ik vandaag weer wel moest. Mjaa nu heb k dus weer niks te doen want da werken is s’ochtends…

Heb je al eens een challenge gedaan? Zoals 365 days of my life notebook drawings, of verhalen schrijven?

In de tuin zonnen met een lekker muziekje en wat tijdschriften, en fruit. Dat is wat ik doe in elk geval!

same story over here

Woon je samen met je vriendinnen en doen jullie altijd alles samen dan? Ik neem aan dat je toch ook wel iets alleen kan doen en iets voor jezelf hebt, bijvoorbeeld iets als lezen of tekenen. Ik snap niet zo goed hoe je leven ineens zo saai kan zijn als je vrienden één weekje weg zijn.

Nee, maar meestal spreek ik gewoon met vriendinnen af of ga ik iets met mn moeder doen.
Ik wou gewoon wat ideeën voor wat je kunt doen als je es in je eentje iets gaat doen.

Girlscene :’)

Know the feeling :grinning: de eerste helft v

Know the feeling! De eerste helft van juli = alleen en ik loop ook een beetje verloren. Ik ben bijvoorbeeld m’n Frans aan het bijschaven, voor m’n theorie (rijbewijs) aan het leren en af en toe kruip ik met een goed boek in een tuinstoel. Het is eigenlijk hét moment om te luieren.

Ik zit alleen met mijn broer die de hele tijd voor de tv ligt/in zijn bed. :hammer:

Ik ben ook meestal alleen en soms met broertje (14). Ik vind het echt hemels, gewoon mijn normale dingetjes doen maar dan zonder de irritante mensen om me heen…

DIY, lezen, zelf een rondje fietsen zodat je toch een keer het huis uit bent, zonnen, …

Films kijken, DIY’en, eten maken, lezen, internet, beginnen met een nieuwe serie, niet zo heel moeilijk toch? Gewoon lekker niks doen

lol inderdaad.
Ik weet tientallen dingen die je kunt doen als je alleen bent. Niet overal heb je vriendinnen voor nodig.