Niks te doen met oud en nieuw...

Hoihoii,

zoals de titel hierboven, heb ik gewoon niks te doen met oud en nieuw. Ik heb een paar goede vriendinnen, maar die hebben al wat te doen. Eigenlijk vind ik het wel heel erg en ik moet er ook steeds aan denken. Ik wil niet hopeloos over komen of iets, maar hebben meer hier last van?
Ik wil ook gewoon partyen met oud en nieuw of naar een leuke club gaan en lekker zuipen, dansen en feesten!!

Ik zie wel tegen die dag op, terwijl het eigenlijk een leuke dag hoort te zijn…

Misschien zijn er nog meer meiden in het ‘partygangers gezocht voor eenzame zaterdagen’-topic? :slightly_smiling_face:

Ik snap je wel, ik moet ook echt wat te doen hebben met oud&nieuw anders vind ik het ook echt kut :’)

Zijn er niet wat minder goede/close vrienden die je hebt die ergens naar toe gaan die je kan vragen of je mee kan? En dat wat AppelGroen zegt idd.

Wat is er erg aan om niks te doen met oud en nieuw? Ik ga voor het eerst, dit jaar ook niets doen. Lekker thuis met mijn vriend, lekker rustig:)

Ik denk ook altijd dat ik een niets te doen heb, totdat ik in de week ervoor nog wordt uitgenodigt voor allemaal dingen.
En anders vraag je toch of je met een van je vriendinnen mee mag, het zijn tenslotte je vriendinnen.

Ik ben waarschijnlijk helemaal alleen met oud en nieuw dus ik ga lekker de hele avond oliebollen eten en films kijken.

Dan heb je iig je vriend nog. En als je niet perse van partyhardy houdt met oud&nieuw is het niet erg idd, maarja als je er wel van houdt word je er niet blij van om niks te doen. Ook al had ik een vriend, dan nog zou ik wat willen doen met oud&nieuw.

Erg dat ik me er nu al zo druk om maak, maar ik moet die dag echt wat te doen hebben! Misschien toch maar minder close mensen vragen of ze willen feesten die dag… als ze tenminste kunnen!

Ik vind er juist niks aan om met oud en nieuw te moeten ‘zuipen’ en partyen. Vorig jaar zijn mijn vriend en ik naar een feest gegaan en ik vond er geen zak aan. Sowieso vond ik het veeeels te druk. Dan ga ik liever gewoon een keertje op een normale zaterdag uit. Doe maar dan maar lekker voor de tv met een hoop oliebollen en wijn :grinning:

Mijn vriendinnen vieren ook allemaal met hun vriendje. Ik voel me hierdoor ook echt vriendloos :’) Nu ga ik waarschijnlijk wat doen met 1 vriendin en haar vrienden…

Ik snap dat nooit zo goed. Vraag of je met vriendinnen mee mag. Misschien heb je nog andere vriendinnen/klasgenoten/vrienden? Of is er geen feest in de buurt? Er zijn zoveel leuke feestjes!

Wat gaan je ouders doen? Ik heb ook vaak niks leuks te doen gehad met oud en nieuw, maar mijn moeder nodigde thuis dan altijd allemaal kennissen of familie uit en dan maakte ik alle lekkere hapjes en ging ik gewoon flink aan de champagne. Maakt alles leuker! Ga lekkere dingen bakken, oliebollen, appelbeignets, ga champagne halen en maak alles gezellig thuis! Tenzij je hier echt niet van houdt kun je een prima oud en nieuw hebben.

Je moet zelf een feestje ervan maken en niet altijd denken dat iedereen naar jou toekomt om het jou gezellig te maken. :slightly_smiling_face:

Ik doe niks met oud & nieuw en ik haat oud & nieuw dus dat komt goed uit. Ik zou niet eens naar buiten durven

ik heb geen plannen… en als ik ook geen plannen maak blijf ik lekker thuis! (:
gezellig met familie.

En idd leukste momenten van 2013 ofzoiets kijken met een wijntje op de bank, heerlijk toch

Vraag of je met je vriendinnen mee mag :slightly_smiling_face:

Iedereen die nog niets te doen heeft mag met mij & een vriendin mee gaan feesten. Freaqshow in het ZiggoDome. Ja? :grinning:

Ik haaaat oud en nieuw ook. Doe vaak ook helemaal niets, haha.
Dit jaar ga ik misschien naar de Efteling, maar dat is ook nog niet zeker.

Dat feesten en al die shit heb ik voorgaande jaren gedaan en ik vond het elk jaar enorm tegenvallen, ik kijk dit jaar liever naar het vuurwerk en ga dan pitten. Ik ben niet zo van oud en nieuw

^Hee lotgenoot mettlesome!