Niks meer om over te praten

Hee,

Ik heb nu al zo’n twee maanden een vriendje, en vind hem geweldig, daar gaat t allemaal niet om… We chillen zowat elke dag, maar de laatste paar dagen hebben we niet meer zoveel om over te praten. Er zijn dan vaak van die stiltes, en ze zijn niet echt ongemakkelijk, maar daar begint het wel steeds meer op te lijken.
Dus hebben jullie ideen zodat er minder stiltes zijn?
En ook om iets anders te doen dan binnen een filmpje kijken in de winter, want dat is eigenlijk ook t enige wat we doen, we kunnen gewoon niks anders verzinnen voor doordeweeks.

Jullie zien elkaar zowat elke dag, misschien moet dat wat minder worden. Spreek om de dag af ofzoiets. Dan heb je ook meer te vertellen, miss je elkaar ook en is ook leuker!

Schaatsen, uiteten, naar de stad.
En gewoon over je dag praten enzo, je hoeft echt niet je hele levensverhaal aan hem te vertelen.

gaan ijsschaatsen, wandelen in een park voor de stiltes weet ik niets.

Als je elkaar elke dag ziet snap ik wel dat jullie minder om over te praten hebben. Misschien als jullie elkaar iets minder vaak zien dat er dan minder stiltes komen?
En je kan wandelen, ook al is het koud. Dan kun je lekker dicht tegen hem aan kruipen enzo ^^

had ik ook.
nu is het uit omdat hij me saai vond. Dus spreek gewoon niet meer elke dag af

Dat is wel heel erg snel… ik had dat na 7 maanden nog niet. En ik zat bij hem in de klas + zag 'm iedere dag ook nog eens buiten school.

Misschien een tijdje minder afspreken inderdaad.

Ja dat krijg je als je elkaar ook elke dag ziet… ik zou dat echt niet willen als ik een vriendje heb. 2/3 keer per week vind ik dan al genoeg. Heb je ook meer om over te praten. Of zoek een andere hobby en ga dingen zonder hem doen, anders heb je al heel snel genoeg van elkaar.

Na 2 maanden, wtf.