NIKS in lloret gedaan !

Oh my god, it’s a miracle.
Gister terug gekomen uit Lloret de Mar, 't sex paradise.
Oke, niet dus. Ik was als de dood dat ik daar ontmaagd zou worden in een dronken bui, en ik heb de pil niet. Die zou ik regelen, maar niet gelukt voor die tijd.

Nu ben ik niet heilig, en vind ik zoenen tijdens een avondje stappen met een jongen die je opzich wel ziet zitten no crime.

Shocking news, in Lloret is dus NIKS gebeurt. Zelfs me beste vriendin die een vriend heeft thuis, heeft gezoent.

Nu ben ik best onzeker over mij zelf [ oke, op me profiel is dat dus echt niet, but whatever] en dit is ook niet echt goed voor me zelfvertrouwen.

Nu zit ik er echt niet mee, maar had graag gewild dat ik ook had gezoent, al is het maar om het gevoel te hebben dat uberhaupt een jongen me nog ziet staan.

oke, nu moet ik ook bekennen dat het wel had kunnen gebeuren. Maar ik heb soms een soort van euhm… afstotings ding ofzo… als het too much word dan ga ik heel raar doen ofzo, volgens mij is dat het…
Maar goed.

Nu, heeft dit topic eigenlijk geen vraag, geen doel.
Gewoon vertellen, van ; what the hell hoe kon dit gebueren haha.

Nou, reageer maar met wat je uberhaupt heb te vertellen !!

Beter dan dat je zon sletje bent die iedereen afwerkt op vakantie en met 5 nieuwe soa’s en een drieling in haar buik terug komt.

Als het in lloret niet gebeurt, gebeurt het misschien wel voor je huisdeur.
Je gaat toch niet voor een kus naar lloret. Dan kan je hier ook in Nederland een klein kroegje ingaan en eerste beste vent kussen.

Van je vriendin is het dom.

& kussen gaat niet om iemands uiterlijk innerlijk daar zoekt men onbewust naar.

verkeerde tijd verkeerde plek :stuck_out_tongue:

Naja, ik vind ten eerste dat je vakantie eigenlijk niet om zoiets mag draaien. Zoenen met een wildvreemde is echt niet alles. Met je vriendinnen lol hebben, lekker zwemmen, zonnen en feesten, is dat niet genoeg?
Ten tweede wat je vriendin gedaan heeft is gewoon niet netjes, dus daar moet je je niet aan gaan meten.
En als laatste, je hebt vast geen afkeerdinges, het komt allemaal goed. Al is het niet in Lloret, hier in Nederland lopen genoeg leuke gasten rond :slightly_smiling_face:

waar maak je je druk om…
moet je dan perse iets met een jongen doen als je op vakantie gaat???
lijkt me niet

idd, Ik vind het juist hartstikke goed!

ik zou als ik jou was kapot blij zijn dat jij in deze situatie zit, ik denk dat je vriendin zich een stuk rotter voeld!!! oh en ik ben vorig jaar naar chersonissos geweest, nog erger sexparadise als je het mij vraagd, en bij mij is er ook niks gebeurd. geen eens handje vast;) heeft niks te maken met of je wel of niet aantrekkelijk bent hoor! ik vind het juist goed van je:) en anders als je graag wilt zoenen, kun je ook uitgaan in nederland:)

eeh oke lekker boeiend

eeeeh,
wow dat is ff leuk je vriendin is vreemd gegaan.
zo daar moet je jaloers op zijn?
wees trots op jezelf. heb je een leuke vakantie gehad of is het verpest door die ene zoen die je niet hebt gehad?

als je naar lorret bent gegaan om t zoenen dan heb je nog een hoop te leren in het leven.

Zoals ik zei, ik zit er absoluut niet mee dat ik niet heb gezoend, meer met het feit dat ik daar onzeker van word.

Dus aan die reacties van: Lekker boeiend, laat je daar je vakantie door leiden slaan nergens op, want ik heb daar een top tijd gehad

=)

Uhm… goed zo?! XD

Ik zou dus nooit naar zo,n gangbang plek gaan, gatver.

Je was als de dood om daar ontmaagd te worden? Wtf? Echt. Als je er báng voor bent, dan doe je het toch niet. Je hebt toch nog wel hersenen als je dronken bent.

ik ook niet…

Precies.

En anders, ga naar een discotheek, en zoen de eerste beste, joehoe?

als je daar als de dood voor bent, zorg je toch dat je niet dronken word ?
Ik vind het juist goed dat je niets hebt gedaan!

Alleen maar daar naar toe gaan om te zoenen? Omg. Dat van je vriendin is trouwens héél dom.