Heyy ik heb een soorten probleempje.
De laatste tijd eet ik echt heel weinig gewoon omdat ik helemaal geen honger heb en het anders ook niet door m’n keel krijg.
Bijv voor ontbijt eet ik of niks of twee crackers of een banaan Ofso, ik weet dat dit ongezond is maar weet niet wat ik moet doen. Nu ben ik gisteren en vandaag ziek en heb last van mijn keel. Gisteren heb ik 2 kleine ijsjes gehad 2 bananen en een half stukje pizza. Wel drink ik genoeg.
Wat kan ik hiertegen doen.?
Alvast bedankt!
Het feit dat je ontbijt is goed. Als je niet zoveel kunt eten en weg krijgt, kun je kiezen voor kwark of yoghurt. Dat is voedzaam en genoeg.
Ik heb 's ochtends ook nooit echt trek, maar dwing mezelf dan gewoon om m’n ontbijt op te eten. Dus misschien helpt het om gewoon meer eten op je bord te leggen, dan zal je het waarschijnlijk ook eerder opeten.
Ah dankje
Nu ik ziek ben kan ik sowieso niks eten want dan kots ik alles uit.
probeer cornflakes of iets met kwark/yoghuty in de ochtend te eten, misschien dat dat makkelijker gaat
Ook kun je bijvoorbeeld een alarmpje op je telefoon zetten rond lunch tijd dan herinner je dat het weer tijd is om te eten en hopelijk kan je jezelf dan forceren iets (desnoods iets kleins) te eten