Nikon D3100 verkopen

Ik heb mijn Nikon D3100 nou een jaar in gebruik, maar ben aan het twijfelen of ik hem op marktplaats wil verkopen zodat ik een betere telefoon kan betalen…
Ik doe er namelijk niet zoveel mee, omdat ik niet veel reis of meemaak, maar dat zou ik wel willen.

En als ik hem verkoop, voor hoeveel kan dat dan ongeveer?

• Nikon D3100 Body Zwart
  • Nikkor lens: + AF-S DX 18-55mm G VR
  • Tribal print lint (voor om nek)
  • Army groene schouder tas
  • 1.50 m statief

Hoe ziet ie eruit? In de zin van gebruikers sporen?

Niks van te zien! De stof van de tas is alleen een beetje verweerd door regen, maar niet storend.

Ik denk dat je gewoon een beetje hoog met je prijs moet zitten en dat mensen dan bieden en zodra je een gewenst bod hebt dan kan je daar mee akkoord gaan. Maar zo te zien kan je wel 400 vragen die lens is ook wel duur toch? Alleen de tas en dat lintje hoeft niet iemand zijn smaak te zijn dus gaan ze daar misschien niet voor bieden.

Ik kan je wel vast vertellen dat je er niet heel veel voor gaat krijgen.
Dit omdat hij natuurlijk niet de nieuwste is.
De D3100 is al een tijd uit en de markt is gewoon bagger.
Ik zou gewoon even op marktplaats kijken voor hoeveel andere hem aanbieden en wat er geboden word en daar je prijs op baseren.

Maar je kan hem nu kopen voor 300 ofzo plus dure lens en statief?

Je kan starten bij 250 krijg je er geen reactie op dan kan je zakken in je prijs.

Je kan de Nikon d3100 bij de Saturn nieuw kopen voor 299 (met precies dezelfde lens)€ Ik denk dus dat je niet veel hoger als die prijs moet gaan zitten. Of eigenlijk niet. Zo als Martine zegt 250€ zou een mooi bedrag zijn.