Niketown in Londen?

Heeey, :grin:
Ik ga dus met school 4/5 daagjes naar Londen en dan hebben we ook wel eens vrije tijd… Nou zei een meisje uit mn klas dat ze van iemand had gehoord dat je daar in de Niketown eigen nikes kan ontwerpen voor maar 20 euro. Weet iemand hier iets van af?
[u][b]-is het gratis ontwerpen zonder uitnodiging? (want dat las ik op sommige sites.)

• zijn die schoenen dan echt maar 20 euro?
  • hoelang duurt het dan voordat je die schoenen krijgt (of dat nog binnen die paar daagjes kan?).
  • of moet ik ze dan op die site ontwerpen van nike en dan aanklikken dat ik ze kom ophalen in Londen ofzo?[/b][/u]Alvast bedankt! (K)

upupup

haha ik denk niet dat je dan schoenen krijg van 20 euro aangezien nikes toch altijd wel beginnen vanaf 80 euro. maar ik denk dat je gewoon de prijs van de nikes hebt en dan + 20 euro. maar voorderest weet ik er niet veel van.

Idd.

En ik heb nog een tip: zoek op voorhand goed waar Niketown is en duid het aan op je plannetje, anders ga je het niet vinden…

Okee, bedankt vast (:

welke school zit je want ik ga ook 4/5 dagen naar londen

ik ga ook XDDD

Wow, als dat echt voor maar 20 euro is, dan ga ik ook naar londen ! XD
UP!

welke school zit je?

heey
als je wilt weten waar niketown is moet je met de underground naar piccadilly cricus want daat is de nike shop
veel plezier in londen het is daar zoo leuk!

Maar ik weet dus niet zeker of dat voor 20 euro is hè!!
Zometeen gaat iedereen naar Londen en dan is het niet waar ;p

Maar ik zit op het OBC voor diegene die dat vroegen (:

Kan iemand antwoorden geven op mn vragen ajb? (A)

[i]Aan Oxford Circus zit NikeTown. Met een oppervlakte van 6500 vierkante meter natuurlijk een paradijs voor fans. Boven zitten daar de NIKEiD Studio’s: één vrij toegankelijke en een tweede, die als een soort glazen doos in het gebouw ‘hangt’. Van buitenaf zie je rijen populaire modellen als de AF1, Dunk, Air Max 90 en de Blazer in onbekende kleuren en materialen die je meteen van dichtbij wilt bekijken. Helaas, alleen voor genodigden gaan de deuren open. Lucky me!

Eenmaal de studio krijg ik het er warm van. Al die beroemde Nike-modellen die je helemaal naar eigen smaak kunt ontwerpen… En als klap op de vuurpijl kun je nog een personal iD op je schoen zetten – een naam of code met persoonlijke betekenis. Samen met design consultant Magdi Fernandes (die NikeiD-sneakers draagt met wel twintig verschillende kleuren) neem ik plaats achter de computer.[/i]

Hier gevonden:

http://www.glamour.nl/search/sneakers

Ik weet alleen niet wat de datum is van dat bericht.
Hier ook meer info:

http://futureeyes.web-log…7/11/nike_nikeid_stu.html

okee heel erg bedankt! (:
maar heeft er ook iemand eigen ervaring mee??

upupupupupupupupupupupup

iemand?