Nike?

Hey mensen,
Ik ga morgen een paar Nike’s halen.
Na lang zeuren bij mn ouders, maar t probleem is ik weet niet welke Nike’s nou echt kunnen en welke nou niet.
Weten jullie toevallig wat echt leuk is voor naar school te dragen?
-xxx-

Janoski’s

Heb je een voorkeur van soort waar je over twijfelt? Dat is misschien voor ons makkelijker te beantwoorden aangezien er veel verschillende soorten Nike zijn en iedereens mening totaal verschilt.

Overigens is er een algemeen sneaker topic waar je deze vraag ook had kunnen stellen.

Euhm ja nike roshe of nike air max 1

Nike air max 1…zwart met panterprint? ik heb ze zelf ook :slightly_smiling_face:

Ik vind ze beide kunnen hoor! Ik weet dat veel mensen vaak tegen Nike Air zijn voor meisjes, maar als je leuke hebt en ze leuk combineert kan het heel goed. Hetzelfde geldt voor Nike Roshe Run alleen die vindt men over het algemeen wat gangbaarder heb ik het idee.

Heb zelf een paar maanden geleden Nike Air Max 1 gekocht en dacht: laat de vooroordelen maar komen. Maar ik krijg zelfs van winkelpersoneel dat ik niet ken complimenten erover!

Waarom wil je per se Nikes als je nog niet eens weet welke? :’)

Hoezo? Ze twijfelt toch tussen Roshe Runs en Air Max…
Lijkt me niet zo heeeel raar. Als ze nou totaal geen idee had welke, maar dat is niet het geval.

Bedankt allemaal, k heb al een paar opties van nike air max 1 en nike roshe dus morgen kijken welke.

Walkin on the street with my nikes on yooo

Ik neem aan dat je ze inmiddels gekocht hebt. Slotje.