Nike Sport outfit matchen

Voor de vervelers die niets te doen hebben en me misschien willen helpen:

Ik ben al best lang opzoek naar een ideale Nike sportoutfit. Gematchet tot in de puntjes. Alleen het is echt onmogelijk om dat te kunnen doen heb ik in de gaten… Misschien dat jullie me kunnen helpen?

Wel heb ik enkele wensen:

Merk: Nike
Kleur: het liefst licht blauw of roze, maar als je een leuke outfit kunt maken met een andere kleur ben ik daar ook wel benieuwd naar.
Maat legging: S maat top: S
Sportschoenen: Nike free run 39

Mijn idee was als jullie een leuke outfit voor me bij elkaar konden schrapen die leuk gematchet is met de site linkjes erbij waar ik de outfit kan kopen. Natuurlijk wel BETROUWBARE SITES. Ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen.

Enkele sites misschien: www.wiggle.nl (hier krijg ik nog eens extra korting)

Alvast heel erg bedankt ik ben benieuwd :slightly_smiling_face:
X

Zelf heb ik zwart roze nikes… zwarte legging.
Top wissel ik af of roze sportbh zo’n losse top er op of roze topje…
Je kan ook gewoon op de site van nike kijken :slightly_smiling_face:

Sorry, dit klinkt lullig, maar ik zie nu echt zo’n meisje voor me met een su-per-hippe sportoutfit die een beetje op een balance ball zit te instagrammen zonder echt te sporten :’)

Maar als ik jou was zou ik gewoon op de officiële Nike site kijken naar wat je leuk vindt. Ik neem aan dat jij je eigen smaak het beste kent.

Dit inderdaad :’)

Waarom moet het perse Nike zijn? En waarom moeten anderen dit doen? Het lijkt me dat je als de deze eisen stelt je daar prima zelf aan kan voldoen. Daarnaast is mooie kleding vaak niet functioneel. Je moet er dan ook niet gek van op kijken dat tijdens het sporten je het merendeel van de tijd bezig bent om je prachtige broekje omhoog te houden en je tshirtje naar beneden. Wellicht moet je hier en daar je borsten ondersteunen omdat je bh toch te weinig support geeft en thuis blijk je op diverse plekken op je lichaam schaafwonden te hebben omdat de naden van je kleding toevallig net op de verkeerde plek zaten. Ja dat kan ook met nike kleding weet ik helaas uit ervaring.

Tsja, maar alles voor het perfecte plaatje.

Mijn tip: wees realistisch en koop functionele sportkleding.

Waarom ga je eigenlijk sporten? Serieus, waarom moet alles helemaal perfect bij elkaar matchen, alles van Nike zijn…?
Koop sportkleding waar het voor gemaakt is.

Sorry maar ik vind dit eigenlijk een beetje desperate overkomen… Ik snap best dat, als het even kan, je leuke sportkleren wilt maar waarom moet alles gematcht en van Nike zijn?

Je kan beter kijken naar wat het beste bij jou past en welke je het beste zitten, want uiteindelijk gaat het om het sporten en niet om de merkkleding.

Serieus!? Nouzeg wat een reacties allemaal. Ik sport al 3 jaar heel intensief dus het gaat me niet om al die onzin waar jullie mee komen. Ik heb altijd al alles van Nike gehad, omdat ik het een fijn merk vind. Ik denk dat iedereen wel zijn favoriete merk heeft, en tja als dat bij mijn ‘wensen’ hoort, wat is jullie probleem dan…? Het valt me echt op dat er altijd mensen zijn die zo kattig reageren. Dat jullie werkelijk moeite doen voor zoiets te antwoorden.

Ik denk dat ik ook wel duidelijk ben geweest waarom ik het zelf niet zoek, omdat het me namelijk niet lukt om een ‘leuk setje’ bij elkaar te krijgen. En het is altijd leuk als anderen hun ideen laten zien. Het was alleen als jullie zin en tijd hadden om dat voor me te willen doen verder niks,

Als je niet tegen een kritische mening kan, moet je hier geen post maken.
Goed, ik snap je wel, het had allemaal wel wat aardiger gekunt. Maar je had ook kunnen verwachten dat de meesten het onzin vinden om er perfect bij te lopen tijdens het sporten.
Maar als het echt belangrijk voor je is wil ik zo wel even rondkijken voor je hoor! =)

ik heb wel zin om even te gaan kijken!
ik zal zometeen even wat posten als ik wat leuks heb :slightly_smiling_face:

Traveler@ tuurlijk kan ik er wel tegen! Alleen op de manier hoe, vind ik een beetje overdreven… Als ik toch graag een leuke outfit wil tijdens het sporten moet ik dat toch weten? Het is maar gewoon de vraag aan jullie als jullie me misschien wouden helpen zoeken… Ik vroeg verder niet naar meningen. Maar ik zou het wel heel leuk vinden als je iets voor me wou zoeken! :slightly_smiling_face: alleen als je tijd en zin hebt natuurlijk.

Davillage@ super leuk dat je iets voor me wilt zoeken, alvast heel erg bedankt voor de moeite :slightly_smiling_face:
X

heb je ook een budget? heb namelijk best dure dingen… :slightly_smiling_face:

Wil je die schoenen in het roze? Dan zou ik er een zwarte legging bij doen

en een simpel roze hemd of shirt, zoiets:

http://images.nike.com/is/image/emea/pwp_sheet?$NIKE_PWPx3$&$img0=457386_623

http://images.nike.com/is/image/emea/pwp_sheet?$NIKE_PWPx3$&$img0=589370_682

Deze komen van de official website van Nike.

broek - zalando (29,95)

(die zwarte sport bh moet je even wegdenken, die blauwe erboven vind ik er wel leuk bij :slightly_smiling_face:)

(de linker)

geen idee of je dit leuk vindt, maar het is dus blauw met rood/roze :slightly_smiling_face:

en het blauwe logo in dat hemdje past weer mooi bij de broek en de bh :grinning:

Ik snap de reacties van iedereen. Waarom zou iemand iets leuks zoeken als jij het ook niet kunt vinden? De manier waarop je overkomt had iets netter gekund, en ik ben het ook eens met bovenstaande reacties; je laat ons een heel stereotype beeld vormen.

Dat terzijde; ik zou kijken op de Nike site zelf. Wat voor sport doe je? Binnen/buiten? Ik doe zelf aan hardlopen en ik ren het liefst met mijn roze Lunars, een grijswitte Epic Run broek en daarboven een leuke gekleurde top. Met grijs/wit als basis (broek) kun je namelijk alle kanten op!

http://www.mintsandmangos.nl/wp-content/uploads/nike_wishlist_1.jpg

Ik heb laatst deze wishlist van (toevallig) alleen Nike in elkaar gegooid. Het is hardloopkleding, maar wel allemaal prima om in te sporten. Nummer 5 is overigens in de uitverkoop bij de Intersport.
Als je linkjes wilt, moet je eventjes op mijn bloglink in mijn handtekening klikken :slight_smile:

Ik ben vooral van de basiskleuren met een accent aan kleur op de top/schoenen (:

De reden dat mensen in jouw ogen zo kattig reageren is omdat jouw beginpost wellicht niet zo handig gekozen is. Erg stereotype als je het mij vraagt.

Je had ook neer kunnen zetten dat je nu al een paar jaar intensief sport en toe bent aan nieuwe kleding. Dat je er graag wat leuker bij zou willen lopen en dat je het moeilijk vindt om dat zelf voor elkaar te krijgen. Je zou kunnen vermelden welke sport je doet. Je komt dan net even anders over op mensen waardoor bepaalde antwoorden wellicht uit blijven. Die van mij in iedergeval wel.

Dat nike je favoriete merk is is prima, dat is dat van mij ook en denk van wel meer mensen hier. Ik doe er ook moeite voor om er bij het hardlopen een beetje leuk uit te zien, alleen hoef ik niet gematcht tot in de puntjes te zijn, functionaliteit gaat bij mij nog altijd boven alles.
Maargoed bij deze een collage, alle artikelen zijn te koop bij zalando of de nike site.

http://i328.photobucket.com/albums/l324/leblogdekelly/Girlscene/3f626220-216f-4617-a328-313ca96f8241_zpsf1cea6cc.png