Nike spizike's

Hello!

Ik heb net Nike spizike’s besteld via internet (MIAMI VICE)
alleen hadden z’n mn maat niet meer alleen maar maat 35.5 dus heb ik die maar gekocht, met geluk pas ik maat 36, en eigenlijk over het algemeen heb ik gewoon maat 37.
Mijn vraag is, (specifiek aan mensen met Nike Jordan’s of Nike Spizike’s
vallen deze sneakers over het algemeen wat groter of juist kleiner? of gewoon de normale maat?

Alvast bedankt voor je antwoord!

XXX

Ik denk dat het niet heel slim is dat je 35.5 heb besteld als je maat 37 hebt, het is namelijk wel 1.5 maat kleiner, en het lijken me ook geen schoenen die groter vallen of uitlopen.
Maar goed. :slightly_smiling_face:

Oke sorry, maar dat is wel een beetje stom van je vind je niet? Maar goed, ook als ze groot vallen, vast niet 1,5 maat…

In mijn Jordan Spizike heb ik gewoon mijn eigen maat. Ik denk dat het dus niet verstandig om dus een kleinere/grotere maat te koop.

misschien kun je meteen een verkooptopic openen?

Ik zou ze annuleren.

kan je je bestelling nog verwijderen?!
want dan zou ik dat persoonlijk gelijk doen…

weet niet precies hoe dat type uitvalt, maar over het algemeen zitten sneakers/nikes gewoon zoals ze horen te zitten qua maat

Annuleren. Ik heb ook mijn gewone maat.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Kijk, dat je het risico neemt dat ze 1 maat schelen, daar kan ik nog in komen. Maar anderhalve maat… Jij beproeft je geluk wel heel erg.

O, mag ik trouwens de site even? M’n vriendin zoekt ze al heeel lang!

Een maatje kleiner zou goed geweest zijn, maar 1,5 maat weet ik niet… Denk dat je pech hebt…
Mag ik idd de site ook?

Ik zou je bestelling trouwens niet annuleren… Als je ze niet past verkoop ze maar aan mij :grinning_face_with_smiling_eyes:

Annuleren :’) Nikes moet je vrijwel altijd in je eigen maat hebben of soms zelfs iets groter.

Ze zijn uitverkocht, ik had de laatste paar.

Dat weet je nooit. :’) Wil je ‘m niet geven? Ook goed hoor! :’)

Vallen ze niet kleiner?
Ik ging laatst een paar passen en die vielen kleiner,
hm dat maakt het er niet beter op geloof ik…
Sjemig balen zeg!

Welke had je besteld? :slightly_smiling_face:
Heb je een foto? ^^

:heart:

HAHA

nike valt bij mij altijd vet klein…

Misschien als je de zool er uit sloopt, passen ze?