Ik heb gister deze Nike Roshe Run bestelt. Ze waren maar 45 euro (ze zijn al uitverkocht) en wilde al heel lang Roshe Run hebben. Ze zijn alleen wel lastig te combineren. Heeft iemand ideeën hoe ik ze mooi kan combineren?
ik heb ze zelf ook haha, maar je kan het combineren met een sweatshirt, en een dark jeans legging zit lekker en is ook wel stoer:)
Het is niet slim om alleen iets te kopen omdat het in de aanbieding is en daarna niet eens weten hoe je het.moet combineren… maar ik zou gewoon aantrekken wat je leuk vind en dan met een roze/witte sjaal, assecoires of shirtje. Dus een roze of witte touch erbij zodat het toch nog bij elkaar past
met sportkleding.
Met je sportoutfit
Een zwarte broek, wit shirt, spijkerjack
Een lichte spijkerbroek, zwart/wit shirt, zwart/witte blazer
Gewoon basic kleuren zoals zwart, wit en spijker passen er wel bij.
Een hardlooplegging en een sporttop!
Haha nee… maar ik denk met een normale legging een oversized shirt? Zo ziet je outfit er nog een beetje sporty uit. Want dit soort schoenen onder een spijkerbroek vind ik echt lelijk…
Nou ze kan toch gewoon hier vragen of mensen ideeën hebben zoals ze doet of op Google zoeken voor inspiratie. Als ze veel goedkoper zijn maakt het (me) echt niet uit of ik ze goed kan combineren, dat bekijk ik later wel. :’) En sneakers zijn toch altijd wel te combineren
Zelf heb ik deze, en ik draag ze met een lichte spijkerbroek en vrolijke kleurtjes, niet met zwart… Ze zijn ook superleuk onder een korte broek straks!
Ik wilde Nike Roshe Run voor het hardlopen, toen zei een medewerker dat het meer een “fashion” schoen is. Oké ik ga wel weg dacht ik.
Ik snap wel wat ze bedoeld, want Roshe Run is niet de meest geschikte hardloopschoen ookal heet het Roshe Run
Die dingen zijn gewoon hip, er zijn geen combinatie regels voor. (uiteraard zijn er wel klassieke grenzen, niet onder een galajurk bijv) Gewoon onder dagelijkse kleding zijn er geen regels voor sneakers, hoe gek het er af en toe ook uit ziet.