Nike kopen in amerika?

Heee,

Deze zomer ga ik op vakantie naar amerika. We gaan eerst naar new york en we eindigen in miami. Ik heb er heeel veel zin in! Ben van plan om nike sneakers te kopen daar, heb gehoord dat ze daar veeel goedkoper zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Dus in welke winkels in amerika kun je ze het best kopen? Ik dacht aan foot locker ofzo?

Alvast bedankt

Xx

Nou ja, ik durf eigenlijk niet te zeggen of het nog ‘veel goedkoper’ is… Dit aangezien de wisselkoers helemaal meh is momenteel.

Dit eigenlijk wel ja… 10-20 euro goedkoper

Euro staat ongeveer gelijk aan de dollar ook.
Dr Martens scheelde ook maar 10 euro toen ik er twee weken geleden was.

Hou er rekening mee dat als je dingen koopt in Amerika er tax bij komt aan de kassa trouwens. Dus als je iets koopt en er staat dat het een dollar is dan moet je 1 dollar 10 afrekenen aan de kassa.

Ooh, ik dacht dat bijvoorbeeld nike thea’s in amerika $70 waren? Hier zijn ze €120 …

Ik woon in Amerika en ik zie Nike thea’s inderdaad rond de 70 t/m 100 dollar ( ligt er aan waar je ze koopt). Dus ze zijn wel iets goedkoper dan in Nederland.

Oeeh, dat klinkt goed. Welke winkel(s) zou jij aanraden? Btw, super vet dat je in Amerika woont!

Omgg dit is zo toevallig dit is ook wat ik ga doen deze zomervakantie! Ik weet ook niet welke winkel in NYC maar ik zie het daar wel haha ! komt wel goed denk ik! veel plezier in amerika xx

Ik zal gewoon in verschillende winkels kijken, vanwege dat de prijzen niet overal het zelfde zijn. Dus ik heb niet echt een winkel die ik zou aanraden xD Succes!

Er is een grote Nike store, lijkt me dat ze daar wel iets hebben :’)

Toen ik in 2014 in Amerika was, heb ik wel New Balance schoenen gekocht, die waren daar 70 euro terwijl ze hier 110€ waren. Toen stond de wisselkoers nog redelijk gunstig. Nu staan de euro en de dollar bijna 1 op 1. Er zullen dingen wel wat goedkoper zijn, maar niet schrikbarend ofzo.