Hee meiden,
Ik mag van mijn ouders om de zoveel maanden schoenen kopen.Dit keer was het weer zover ik mag een paar schoenen uit kiezen ,want de laatste keer dat ik schoenen heb gekocht was in juli/augustus. Ik twijfel dus heel erg tussen de Huarache (nike ) of lage uggs …Ik heb een beetje op internet gekeken en die Huarache zijn best duur…Ik wil namelijk zwart met zilveren en die kosten 130 euro O_O…Dus ben ik naar de uggs gaan kijken en die zijn nu best in de sale sommige kosten nu 109euro terwijl ze eerst 138 kostte… maar die uggs die ik wil kosten nog steeds 138… (het zijn de mini uggs zwart) Ik vind dat ook best duur…Ik zelf mag dan ook pas in mei nieuwe schoenen als ik nu schoenen ga kopen wat ik ook prima vind.Dus ik had een vraag aan jullie, Welke van de 2 schoenen zal ik kiezen?want ik vind ze allebei leukk.
xxx Soofieee
Die nikes want tot mei op je uggs lopen is een beetje apart.
hahah ja da’s waar ,maar heb ook nog mijn adidas superstars en andere adidas die ik nog aan kan doen in mei.
Ik zou ook voor de nikes gaan! Volgens mij hebben over het algemeen meer mensen uggs dan deze nike variant (;
Nike Huarache! Dat is veel origineler
Ik vind uggs afschuwelijk.
Ik vind beide schoenen afschuwelijk.
Maar als ik moest kiezen dan de nikes.
Omdat die lelijk zijn.
Uggs ook btw.