Nike free runs

Hallo allemaal!

Heeft er misschien iemand ervaring met nike free runs? Ik wil deze graag gaan bestellen, maar ik wil graag weten hoe het zit met de maat. Ik heb eigenlijk altijd maat 41, maar ik heb wel eens gehoord dat je bij nike’s een maat groter moet nemen. Ik hoop dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen!

Ook wil ik graag weten of iemand ervaring heeft met de site: www.specialrunningshoes.com

Deze moeten het gaan worden:

http://www.triocarino.nl/images/large/NIKE/Nike%20Free%20Run%203%20Dames%20Coral%20Hot%20Punch%20304_5_LRG.jpg

die site ziet er nep uit. Ik wil deze ook graag maar heb totnu toe geen goede site gevonden. Ik blijf dit topic even volgen :slightly_smiling_face:

de schoenen zijn wel mooi
maar geen ervaring sorry

Ja dat vond ik dus ook van de site! Ik kwam alleen wel op deze site via: http://www.jenniefromtheblog.com/win-nike-freeruns/ dit is een hele oude post, maar hierdoor lijkt het wel betrouwbaar!

Dat zijn sowieso replica’s.

Uuuuuuuuugh. Waarom heeft iedereen die ineens. Ze komen echt uit t niets of zo.

Je hebt niks aan deze reactie.

Ze vallen gewoon normaal (:

Ik heb ze ook gekocht zaterdag. Maar gewoon om mee te lopen, wilde schoenen hebben die ik mooi vond, die lekker zaten en die niet zo duur waren (77,-). En dat ze ook goed lopen met blote voeten is helemaal top.
Heb ze wel een halve maat groter genomen dan ik normaal heb.

Ze lopen zo lekker dat ik nu steeds overal naar toe loop :’)

Ik heb normaal maat 36/36,5 en bij deze schoenen heb ik maat 37,5. (De nike free 5.0). Dus sowieso groter nemen!

0,5 tot 1 maat groter nemen dan dat je normaal hebt. Heb 39 van de schoenen en normale schoenmaat is 37 of 38. En als die uit USA komen houdt er dan ook rekening mee dat er flink wat douane kosten bij kunnen komen. Reken maar op zo’n 30 euro die je extra zou kunnen betalen aan de deur, dus dan worden het alsnog dure schoenen.

+ de site ziet er niet heel betrouwbaar uit nee. Ze hebben zelfs gewoon een gmail adres als klantenservice e-mail…

Waar heb je die gekocht, die zijn ook super mooi!!

bij freerun 5.0 heb ik ook een maat groter, en veel mensen hebben ze besteld op die site van Jenniefromtheblog, is gewoon betrouwbaar lijkt me

In roermond in het outlet. Wilde per se geen 120 euro aan schoenen uitgeven en vond deze uiteindelijk nog mooier :grinning:

Precies hetzelfde hier.