Nijmegen!

Hello!

Ik heb volgende week school in Nijmegen tot 2 uur maar heb daarna nog om
half 6 een examen, dus in die tussentijd wil ik de stad in met een vriendin van me!

Wie weet er leuke winkels te vinden? En niet zoals de H&M, Vero Moda want
die heb ik in een vluchtig tourtje zelf ook al gezien maar ik zoek eerder
een beetje onbekende winkeltjes met (vintage)kleren of goedkope leuke
spulletjes?? Als die er zijn natuurlijk!

liefs, x

uhh jaa ik vind de la chika (hoe je dat ook mag schrijven) altijd wel leuk, en alles 7 euro!
En de bleep vind ik ook altijd wel leuk!
en zijn trouwens niet echt vintage winkeltjes!
xx

ik zou gewoon alle zijstraatjes door gaan lopen, dan vind je vanzelf wel leuke winkels. maar zelf vindt ik de straat na de hema wel leuk. als je bij de V&D naar links gaat en dan dat plein oversteekt (dus niet links af bij de hema, maar echt doorlopen), kom je bij een straat die om laag gaat (geloof ik), daar vind ik altijd wel leuke winkels zitten.

je hebt de mint, bij plein '44 en 24/7 streetshop in de zelfde straat, loopt naar beneden daar zitten al wat “leukere” winkels maar niet veel kleding.

maar echt vintage is er niet, er zijn wel wat 2e hands winkels, de ene bij de h&m naar beneden richting waalkader halverwege rechts, en de ander is bij het naast het eurocafé als je in nijmegen bent moet je maar even vragen waar dat zit, daar zit om de hoek er trouwens nog 1 maar die is stom

ah, dankuwel! :grin:
wie weet er nog meer? :blush:

idd zoals ze al zeggen hier
verder niet echt

Je hebt ook nog Blue Moon ofzoiets (dacht dat het zo heette :p), beetje alternatief/vintage-ig. Ligt tegenover de mcdonalds als je van het keizer karelplein komt.

oja die is ook goed ja

je hebt ook een winkeltje dat heet de Tiger ofzoiets, die is ook leuk :grinning:

up, ik wil binnekort ook naar Nijmegen

ik woon hier al 20 jaar en echt onbekende winkels heb je hier niet.
In de lange hezel straat zit wel wat. Maar voornamelijk sieraden winkels en volgens mij 2 kleding winkels ofzo? en exclusieve sneaker winkel.
In de moenenstraat, die naar de mariekenstraat gaat (moet je ff opzoeken :stuck_out_tongue:) zitten ook wel wat winkeltjes die ik niet kende. Dus misschien ken jij ze ook niet? weet niet waar je vandaan komt :stuck_out_tongue:
Maar heeel boeiend is nijmegen niet. Niet vergelijkbaar met andere grote steden.

I agree with backtobasics. Woon al m’n hele leven in Nijmegen maar heb er nog nooit echt een onbekende aparte winkel gezien. Tiger zit trouwens ook in Arnhem, dus die is ook niet bepaald exclusief. Die sneakerwinkel inderdaad wel en verder heb je dan de de Mint, maar da’s ook best apart. En Glamour is een hele leuke sieraden winkel in de Moenenstraat. Vintage zit er niet echt bij verder…

ik woon al 8 a 9 jaar in Nijmegen I love it.

Haha voor degene die hier wonen nu vraag ik me af of ik jullie ken,

ontopic. Ja er zitten overal wel leuke winkels maar zijn gewoon de normale.

inderdaad nu wil ik ook weten of ik jullie ken -,-

Haha en hoe komen we daar achter?

Denk niet dat jullie mij kennen, jullie namen zeggen me verder eigenlijk niks haha (als dat tenminste jullie echte namen zijn op je profiel)

je MOET naar: Gator

ik ken ook geen linda en leanne

ik ken wel een linda maar die is ouder. en Eva alleen van weten wie het is en zat bij mij op middelbare. Hmm

Welke scholen zaten jullie.

Notre dame des anges