Nijmegen shoppen.

Heey

Ik ga volgende week in Nijmegen shoppen…
Iemand die zegt die winkel moet je echt gaan kijken!?

groetjs alvast bedankt!(K)

Ben nog nooit in Nijmegen geweest wil wel graag een keer

helemaal niemand!?:frowning_face:

.

Nijmegen is heel klein en overzichtelijk.
in 1 straat zit eigenlijk alles.
uum voor de rest zitten er niet heel erg bijzondere winkels, alleen kroese (cdwinkel) en blue moon (kleding, weet niet of je het leuk vind)
er zitten wel 2 h&m’s

woon vlak bij nijmegen en ga der altijd shoppen;)
mooie stad!!! xxxx

iindd, ik weet ook niet wat voor soort kleding stijl je hebt, maar anders heb je altijd nog de Bleep (zit in de buurt van wibra, en tegenover C&A), 2 Vero Moda’s, Lady Sting, etc. de standaard handel enz.

Ja al die standaard winkels idd. H&M, Invito, Sascha, Amerika Today, Vero Moda, Sting. Allemaal in 1 straat, dus wel handig. En in de Marikenstraat zit ook nog Swirls, Bjorn Borg, Lady Sting… Weet niet of je mariken straat kunt vinden maar vanaf de V&D naar de Scapino lopen. Tsja… Ik ken Nijmegen heel goed, dus ik snap deze beschrijving wel… Maar jij waarschijnlijk niet… :flushed: Als je meer uitleg wilt, note me maar. :wink: Veel plezier volgende week!

ik vind het niet klein, en er zitten een hele hoop leuke winkels,
oeh en Swirls kan je er ook kopen <3
ik vind nijmegen heel fijn.
maar als je er bent zie je vanzelf wel welke winkels leuk zijn, toch? (:

ooh je moet trouwens naar de BLEEP,
lekker goedkoop & leuk!

Bedankt meideen!!:slight_smile:
Oeeeh swirls i love it;D

Favo stad:
in het begin(dicht bij ut station)
is er de Bluemoon; gothicklerenVRESELIJKvindik maar daar hb je ook galajurken! de Macdonalds (L), Open32(dezeisvreselijk) H&M, Only, Vera Moda, Six, Claires, Bijou Birgitte, eeuh, Jamin, Hema, V&D, H&M, Open32(vetgrootenmooi!), LadySting, Ola & C&A x; meer vragen? Add me& note me:)

ik woonde in nijmege:D nu eiluk vlakbij… dus ga dr vaak heen
en je hebt er echt wel leuke winkels!!!
the bodyshop, douglas, bjorn borge, different, h&m, only, xenos, burger king!!, swatch, paisley, america today, vero moda, c&a, expo, hunkemoller, sasha, invito, six, bijou brigitte, hanky panky, lachika, riverwoods, esprit, mexx,
jack jones, tribute, lindessa, bofkont, open 32, en nog heel veel andere…
maar als je er bent dan kom je alles vanzelf tegen (molenpoort zitten ook best veel winkels)

Op Plein 1944 zit ook nog een leuk klein winkeltje, Mint heet 'ie. En Bleep is inderdaad ook erg leuk!

Tempel, women at work, le ballon,h&m en tribute zijn leuke kledingwinkels, bij le ballon, women at work en tribute heb je ook leuke schoenen!!
Sascha en invito, leuke schoenen en tassen!!!
Bij jewelz kun je leuke sieraden kopen en soms leuke tassen. Ook bijoux brigit en six zijn leuke sieraden winkels.
Bij Tango heb je mooie schoenen, vaak mooie pumps.
Bleep vind ik echt verschrikkelijk! Je ziet echt dat het goedkoop is!
Maar Nijmegen is iig echt een hele leuk stad om te shoppen vind ik, lekker overzichtelijk. :wave:

byna alle winkels zyn er leuk, zelf ga 'k vaak na fivepocket, tribute, men at work, h&m, different en nog een paar winkels !

jaa, ik winkel zelf alijd in Nijmegen… maar er is daar blijkbaar dus een tweedehandswinkel… mijn zus was er ,maar zij kan niet uileggen waar die was… klopt dat dan dat daar een tweedehandswinkel zit?

Nijmegen heeft wel leuke winkels! Je moet ook in de rustiger stukjes kijken.
Daar vind je winkels zoals de mint en powerhouse.
Of als je een beetje van gothic houd winkels met wicca spullen. daar voor moet je goed kijken.
In nijmegen moet je even verder kijken dan de grote winkel straat.
want er zijn er 2.
en in het tussen stukje zitten ook nog wat winkels!
Ik woon er dus weet niet beter :wink:
Veel plezier!!

@ Lady_007; Bedoelt ze niet ‘Het goed’? Dat is een grote tweedehansewinkel!!
Die zit tegen over de C&A dat is vlak bij de mariekestraat.
Hij zit naast de intertoys!

Ik denk eerder dat ze een winkel met alleen (of vooral) kleding bedoelt!
Waar zitten trouwens die winkels met o.a. wicca-spulletjes? Ik ken alleen Hilarion in de Van Welderenstraat…

mm… het goed, ik zal daar eens gaan kijken, verkopen ze daar ook kleding? ofniet, ^^