Nijmegen plein 44.

Heey,
Ik heb even een vraagje.
Alle nijmegenaren zullen denk ik wel gemerkt hebben dat er flink verbouwd word op plein 44.
Er word geschat dat het project rond 2013 klaar is en er komen appartementen en winkels zoals de Primark.
Nu gaan er hier ook veel geruchten over de andere winkels die er komen (New Yorker, Zara, Bershka, Forever 21)
Dus mijn vraag is: welke winkels komen er nog meer?
Sorry dat ik hier een topic voor aanmaak, kan geen geschikt topic vinden.
x

EDIT: De Primark komt er sowieso, 100% zeker. (Ik herhaal het maar even aangezien wat mensen er nog aan twijfelen :wink: )
Over de rest van de winkels is dus nog niks duidelijk, helaas.
Er word nog onderhandeld, zodra er iets over duidelijk is plaats ik het op dit topic :slightly_smiling_face:

Ik zou het niet weten, ben er wel benieuwd na!

http://www.plein44.com/w_aanhetplein.html

er zijn dus voornemens. Denk dat er nog geen deals zijn gesloten

Ik heb nog nooit gehoord dat die winkels er komen (ik zit in Nijmegen op school en woon er in de buurt), behalve de Primark.
Ik denk ook niet dat ze er komen, helaas. Anders was er wel meer over bekend lijkt me.

Ik heb inderdaad alleen ook nog maar over de primark gehoord… maar ik zou in ieder geval absoluut geen nee zeggen tegen een van de winkels die jij opnoemde! :slightly_smiling_face:

De primark komt er sws!
Want er hangt tegenover de mannensting zon rgoot bord van hoe het gaat worden, en daarop zie je de primark en een grand cafe. Verder is nog niets bekend.

Jaaa, een Zara in Nijmegen :slightly_smiling_face:

De wildste geruchten hebben hier de ronde gedaan, van Primark tot nog een Starbucks :stuck_out_tongue: Staat er niet iets op de borden die om het bouwterrein heen staan? Ik heb alleen de Zara vaker horen zeggen, de rest zou ik niet zeker weten. Maar ik zal nog eens kijken als ik er langs loop

edit: AAAH, komt er echt een primark?! Dat zou te vet zijn, ik geloofde er eerst niks van haha

Hahaha, zieke bouwput was het! Nu komt er steeds meer te staan, een grote kans is er dat de Primark er komt! Voor de rest weet ik het niet, eerlijk gezegd jeukt het me wat er komt, zolang ik er maar wat mee kan :stuck_out_tongue:

Ja, de primark komt er sowieso! :slightly_smiling_face:

naar*

Na heeft te maken met tijd, en naar meestal met plaats. Na school ga ik naar huis. Waarom doen zoveel mensen dit fout?

OT: ik kom nooit in Nijmegen, maar die winkels (vooral Primark) mogen wel wat dichterbij ja. Woon zelf bij Eindhoven.

Aaaah chill, ik studeer daar. Ik vrees wel dat mn stufi dan ineens heel snel op is…