Nijmegen of Arnhem

Ja de titel zegt het al, wat is leuker om te shoppen nijmegen of Arnhem?

Welke winkels zijn waar te vinden?
(op internet is het niet heel erg overzichtelijk en onduidelijk)
Dus misschien kunnen jullie mij helpen!

Ik ben niet echt veel wezen shoppen in Nijmegen, maar daar heb je wel meer verschillende winkels volgens mij. Ik shop altijd in Arnhem.

Ik ben in beiden wel eens geweest, ik vind Arnhem leuker, daar zijn meer winkels dan in Nijmegen, maar Nijmegen is ook wel leuk :slightly_smiling_face:. Als je moet kiezen zou ik toch naar Arnhem gaan :3.
Daar ga ik donderdag lekker ook heen (A)

arnhem is leuk. (:

Ja ik ga 1 nachtje in hotel van kruidvat waardebon met mijn vriend. In ooij.
Nijmegen is dan alleen met bus (20 minutentjes) en Arnhem 1 uur. Maar wel op dag van aankomst. Dus misschien eerst dan door met trein naar Arnhem en erna trug? (hij komt vanaf ermelo ik vanaf station eindhoven) dus denk dat precies ook dan kan zo.

Maarja ik dacht dat er in nijmegen new yorker was (blijkbaar niet) en die winkel vind ik wel leuk! (en mijn vriend ook als een van de weinige winkels:P)

Het ligt eraan wat je wil.
Arnhem vind ik het leukste voor kleren, want daar hebben ze ook een zara.
Maar verder vind ik Nijmegen leuker, hebben ze meer leuke kleine straatjes en zo.

hm, ik woon in nijmegen en ik vind het met de kleine straatjes wel meevallen, in arnhem hebben ze daar meer van :slightly_smiling_face:
arnhem heeft dus idd new yorker en zara, nijmegen alleen de basic winkels die ze allemaal hebben.

arnhem!

Misschien vond ik Nijmegen wel leuker omdat ik Arnhem al mijn hele leven zie. :’)

Arnhem is leuker. Nijmegen mist een Zara, en verder heeft Arnhem meer leuke kleine winkeltjes, en heeft het gewoon meer sfeer.

Arnhem

Ik vind Arnhem veel leuker. (:

arnhem heeft meer (standaard) winkels, zoals zara, h&m, mango etc.
maar nijmegen heeft veeeel meer sfeer vind ik. maar voor het echte shoppen kun je beter naar arnhem gaan denk ik.

Arnhem!

Arnhem sowieso, fijner ingedeeld:v

idem

Arnhem (:

nijmegen heb k al vaak genoeg gezien dus arnhem vind leuker en gezelliger voor een middagje shoppen :slightly_smiling_face:

arnhemm

nouja ik woon in nijmegen maar arhnem is leuker.
hier heb je van die standaart winkels waar je overal van hebt.
dus arhnem(: