nijmegen of amersfoort?

hoi! ik ga morgen winkelen met een vriendin, alleen ik twijfel of ik naar Amersfoort of naar Nijmegen ga. Ik ben in bijden nog nooit geweest, dus vraag ik naar jullie mening!

Ik ben nog nooit in Amersfoort geweest, maar wel 2 of 3 keer in Nijmegen en daar zijn genoeg leuke winkels en ik vind het daar ook heel gezellig. :]

same here, alleen ben wel vaker in nijmegen geweest, ik woon er dichtbij.

Ik ben nog nooit in Amersfoort geweest, maar Nijmegen is heel gezellig!

Amersfoort!!!
En dan kom je morgen bij mij een broodje eten bij Bart!!
Amersfoort, heeeeel leuk!

ben nog nooit in nijmegen geweest dus ik zeg amersfoort :slightly_smiling_face:

amersfoort ^^

Amersfoort is leukkk! Ben nooit in Nijmegen geweest btw…

Nijmegen is beter als Amersfoort denk ik
want nijmegen isook groter toch?

Arnhem :slightly_smiling_face: is een leuk winkeltje, heb ik leuke jurkjes gehaald voor ¤7

Nijmegen vind ik niet zoveel aan (A) Maar Amersfoort benik nog nooit geweest…

Welke dan?:stuck_out_tongue: Want ik kom bijna elke week in Arnhem om te shoppen maar weet niet wat je bedoelt hihi

Ik weet het ook niet precies, haha :stuck_out_tongue: volgens mij de kant op van als je uit de v&d stapt links af of zo… haha! Ik ken Arnhem helemaal niet maar ben een keer met m’n moeder wezen shoppen… toen liepen we er langs en ging ik daar jurkjes halen :stuck_out_tongue:
ze hebben trouwens geen pinapparaat, dus je moet wel contant betalen. Het is volgens mij wel een winkel gewoon in de stad, maar iets meer naar de zijkant… Ik weet ook niet zeker of het altijd zo is of gewoon een actie was :stuck_out_tongue_winking_eye:

NIJMEGEN :heart::heart::heart:

AMERSFOOORT!

nijmegen geen drol aan. In A’foort hebben ze zegmaar alles.

wat was het geworden trouwens?

Mjaaaa Nijmegen <3
*it’s where I go to school*
Wat heb je gedaan? ^^

Allebei erg leuk, woon ongeveer precies in het midden dus kan er best vaak heen snel met de trein (:
maar toch vind ik nijmegen leuker denk ik !