Nijmegen City

Hi allemaal,

Ik heb zojuist een account aangemaakt en ben deze site nog aan het verkennen. Het spijt me als ik nu een nieuw topic heb aangemaakt dat helemaal niet de bedoeling is.

Ik ben dit jaar gaan studeren in Nijmegen, ikzelf woon in omgeving Utrecht. Naast mijn studiegenoten ken ik niet veel mensen in Nijmegen. Ik vroeg me af of er hier meiden zijn die mij Nijmegen willen laten zien, overdag en/of 's nachts? ‘Waarom ontdek je de stad zelf of met je studiegenoten niet?’ Is jouw vraag… Simpel: het geeft mij een veilig gevoel als ik mensen ken die Nijmegen kennen.

Denk aan terrasjes pakken, dansjes doen, et cetera. Wie weet houden we er allebei een leuk contact aan over!

Liefs,
Jaylinn

Leuk idee! Ik ken de stad wel enigszins maar ik ben hier ook pas dit jaar gaan studeren dus waarschijnlijk ben ik geen goede wegwijs ;p

Voor alsnog lijkt het me tof om te zien wat jij al van Nijmegen kent hoor, haha! Welk gebouw studeer je?

http://forum.girlscene.nl/forum/school/studeren-nijmegen-20142015-300612.0.html
In dit topic kan je wel wat vinden denk ik

En anders kan je terecht in een van deze topics:

Ik sluit dit topic nu, omdat je bericht wat mij betreft in een van de bovenstaande topics kan :slightly_smiling_face: