Nijmeegse Vierdaagse

Jullie denken misschien hoezo Nijmeegse Vierdaagse?
Maar ik ben op zoek naar een loopmaatje, ik wilde eigenlijk met mijn moeder lopen maar die kan het niet door rugklachten.
Hebben jullie misschien enig idee hoe ik aan een loopmaatje kom waarmee ik kan trainen?
Ik heb al vrienden gevraagd maar die vinden de Vierdaagse feesten eigenlijk belangrijker.

Alvast bedankt voor je hulp!

Hmm, zover kan ik denk ik niet lopen! Sorry.

Ik ga ook alleen naar de feesten haha, moet er wel 2 uur voor reizen, maar wordt echt super! Respect dat je gaat lopen, succes!

Dankjewel, als ik een loopmaatje heb ga ik hem lopen al moet ik de laatste kilometers kruipen ik moet en zal het doen

Misschien iemand hier die zo gek is net als ik.
Ik woon in de buurt van Den Bosch

Pfoeeeee, ik heb een keer de kustmarathon gelopen (dat is 1x 42.5 km) en ik ik weet zeker dat ik doodga wanneer ik dat 4 dagen achter elkaar moet lopen ;| Niet aan mij besteed dus! Misschien andere familieleden ofzo? Of mensen van een (sport)club waar je op zit?

Ik wil zo graag, maar kan niet door mn HMS:(

Heeft iemand een idee waar in loppmaatjes kan vinden?
In mijn omgeving krijg ik niemand zo ver ze willen die tijd alleen maar feesten en familie is veelal op vakantie

zijn er nog meer mensen die de Nijmeegse Vierdaagse lopen?

Yay, dan kom je langs mijn woonplaats :3 Nee ik doe niet mee, maar misschien zie ik je langslopen haha.

Me tante, haha.
Misschien dat ik ooit mee doe, maar nu nog niet.

Ik wil wel meedoen, misschien dat ik je loopmaatje kan worden, haha (: Ik woon vlakbij Den Bosch. Half uurtje rijden denk 'k.

Sorry dag ik dit topic nog een keer up,
maar zijn er hier net als ik nog meer gekken die de Nijmeegse Vierdaagse gaan/willen lopen.

Als je een oude gek ziet lopen met een stok, en hij zegt dat hij daarmee vrouwen van zich af slaat of dat hij boomchirurg is. Dan is het familie van me. Maar ik zelf doe niet mee.

hahaha, wat grappig.
ik noem mijzelf altijd de boomknuffelaar

ik zou wel mee willen doen. ik woon zelf 20/30 minuten van den bosch (als ik daar nou naar toe loop heb ik mn training wel gehad :stuck_out_tongue:)

Zomerfeestennnnnnnnn, Ik woon in Nijmegen en ik wil steeds mee lopen maar ik heb knieklachten en vorig jaar kon wel maar toen was ik net 16 en vond ik de feesten belangrijker en nu loop ik weer op krukken.

Maar ik heb geen idee dus up

@Danioottt waar woon jij dan, aangezien de vierdaagse ook langs mijn woonplaats komt? ik zou heel graag willen meelopen maar ik heb er gewoon de dicipline niet voor vrees ik… natuurlijk wel lekker feesten! zie dit dus maar als een up:)

Ik ga hier gewoon reageren zie het maar als een up steeds,

weet je wat zo leuk is van de zomerfeesten, al die lekkere soldaten :blush: ik heb er een zwak voor, en het is een beetje net als carnaval er gebeurt zo veel maar ja je kan het niet kwalijk nemen haha…

alleen minder leuk nijmegen is zo lang dood na de zomerfeesten

haha ik heb mezelf ingeschreven!
ik ben vandaag al begonnen met trainen.
inderdaad er zijn echt hele knappe soldaten, en daar ga ik mee lopen. hahaha